Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 365 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2024, 10:09 - 12 iun 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iun 2024, 10:30 - 15 iun 2024, 10:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrari de reparatie drumuri locale str. Ion Neculce
lucrari de reparatie drumuri locale- beton- str. Dobrei

Informația despre anulare
Motivul anulării
documentele au fost incarcate gresit
Data anulării
12 iun 2024, 8:16
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3418, MOLDOVA, Hînceşti, s.Călmăţui, s.Calmatui raionul Hincesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantin Sandu
Telefonul de contact
079608235
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2024, 10:09
Data ultimilor modificări
12 iun 2024, 8:17
Achizitii.md ID
21235932
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
11 iun 2024, 12:47
Subiectul întrebării:
termen depunere
Întrebare:
In conformitate cu legea 131/2015 articolul 57 alin (6) În cazul procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, termenul de depunere a ofertelor va fi de cel puţin 7 zile pentru bunuri şi de 12 zile pentru lucrări şi servicii de la data publicării sau transmiterii anunțului/invitaţiei de participare. Rugăm să modificați termenii de depunere a ofertelor de minim 12 zile...ms
Data:
11 iun 2024, 12:53
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
buna ziua, dar de ce caietul de sarcini nu este semnat, stampilat...?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.