1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2024 09:14
până la 21.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2024 10:00
până la 16.07.2024 12:00
3
Licitaţie
de la 17.07.2024 15:00
până la 17.07.2024 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2024, 9:14 - 21 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2024, 10:00 - 16 iul 2024, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem Informațional Automatizat pentru asistența medicală spitalicească a.2024

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefonul de contact
+37322438237;
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2024, 9:14
Data ultimilor modificări
17 iun 2024, 12:07
Achizitii.md ID
21235873
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.23 specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.24 model-contract.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.22 specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anunt_de_participare_sistem informațional.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
11.06.24 09:14
Data:
12 iun 2024, 16:47
Subiectul întrebării:
Clarificare la Pag. 1 ” CAIET DE SARCINI pentru dezvoltarea Sistemului Informatic” pag. 8 ” Imрlеmеntаrе și suport 1. Servicii de imрlеmеntаrе”
Întrebare:
Solicităm să precizați dacă Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească ar trebui să fie un sistem nou (de sine stătător) sau o dezvoltare/achiziționare a unui sistem existent.
Răspuns (12 iun 2024, 16:51):
Bună ziua. Pentru detalii tehnice și de conținut, vă rugăm să apelați persoana de contact indicată în anunțul de participare la pct.16 subpct.14
Data:
12 iun 2024, 16:49
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 6 «Aplicatia informatice оfеrtаtа va fi de tip Hospiral lпfоrmаtion System»
Întrebare:
Solicităm să indicați dacă există așa sistem informatic. Dacă da, rugăm să indicați denumirea oficială de la producător, a acestui sistem informatic de tip ”Hospital lnfоrmаtion System”. Solicităm să indicați o listă de tehnologii (stivă tehnologică), care vor fi necesare pentru Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească (SIMS)? Solicităm să indicați o listă de specialiști, care trebuie să fie necesari pentru îndeplinirea acestui proiect. 1. Solicităm să indicați o listă de tehnologii, care trebuie să fie susținute de specialiști, după cum urmează: a) tehnologii - frontend, - backend, - tipul de bază de date, b) alte tehnologii, pe care specialiștii în întreținere trebuie să le cunoască 2. Solicităm să indicați ce responsabilități vor fi atribuite fiecărui specialist.
Răspuns (20 iun 2024, 10:46):
Raspuns: Nu avem identificat un sistem anume. Avem nevoie de un sistem informațional ce ar acoperi toate necesitățile activitații unui spital de mare capacitate. Un sistem integru de management informațional a asistentei medicale de staționar ce contine managementul personalului, managmentul pacientului și al serviciilor acordate. În ceia ce privește specialiștii implicați și conexiunea cu serviciile prestate. Din partea solicitantului vor fi doar care vor putea menaja aplicația la nivel de administrator.
Data:
12 iun 2024, 16:50
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 8 - ”CAIET DE SARCINI” ”Durata de imрlеmеntаrе - șase luni” pag.1 - ”ANUNT DE PARTICIPARE” ”12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în termen de maxim 3 luni de la data primirii comenzii achizitorului.”
Întrebare:
Solicităm să descrieți mai detaliat ce servicii ar trebui să fie furnizate în termen de 3 luni și ce servicii ar trebui să fie furnizate în termen de 6 luni.
Răspuns (20 iun 2024, 10:54):
Peste 3 luni aplicația este necesar de a fi viabila și în decurs de 6 luni să fie implimentată.
Data:
12 iun 2024, 16:50
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag.8 ” Servicii de imрlеmеntаrе • Serviciile de implementare customizate pentru spital vor cuprinde activități de Analiza, Customizare și Instruire utilizatori. Tot in cadrul acestor servicii intra recomandările furnizorului pentru dotările minime in spital.”
Întrebare:
Solicităm să specificați, cum ar trebui să se prezinte sistemul după Customizare.
Răspuns (20 iun 2024, 10:57):
Customizarea presupune completarea nomenclatoarelor interne specific cum ar fi lista secțiilor, lista posturilor, lista utilizatorilor și alte nomenclatoare care se vor nominaliza dupa o analiza a situației în instituție.
Data:
12 iun 2024, 16:51
Subiectul întrebării:
Clarificare la Pag. 11 ” Сеrințe funсțiоnаlе specifice. Intеrасțiunеа сu alte sisteme informaționale”
Întrebare:
1. Solicităm să indicați lista tuturor sistemelor guvernamentale, cu care va trebui să se realizeze interacțiunea. 2. Interacțiunea se va face numai cu sistemele guvernamentale sau și cu altele? Pentru estimarea efortului de muncă, rugăm să furnizați lista completă a sistemelor informaționale, cu care se va interacționa, și scopul acestor interacțiuni, precum și tipul de informații transmise/primite. 3. Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru sistemele APP existente, pentru a efectua interoperabilitatea. Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile. 4. Solicităm să confirmați, că sistemele existente au capacitatea tehnică de a asigura interoperabilitatea.
Răspuns (20 iun 2024, 11:01):
Este necesar intertacțiune cu DRG-MIXT la nivel de transmitere informatie in format XML. Interacțiunea cu BD CNAM pentru verificarea statutului pacientului în regim on line, export date in sistemul contabil 1C, export date RU in SIERUSS.
Data:
12 iun 2024, 16:52
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 7 ” D. Investigații de laborator și instrumentale: b. In cazul când analizele sau investigaliile sunt efectuate de сătrе aparataj digital rezultatele se vоr inregistra in BD automat”
Întrebare:
1. Solicităm să enumerați lista de aparataj digital, care trebuie să fie utilizat în Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească (SIMS). 2. Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru aparataj digital, pentru a efectua înregistrarea datelor. Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile. 3. Solicităm să confirmați, că aparatajul digital are capacitatea tehnică de a furniza datele, care urmează să fie înregistrate in BD.
Răspuns (20 iun 2024, 11:03):
Spitalul este o instituție de mare capacitate, ce se dezvoltă continuu, cu implementare de tehnologii diverse. Un sistem informațional ar trebui sa aibă capacitatea de a se adapta de fiecare dată la dezvoltarea sistemelor de diagnostic. În varianta de exceptie, pentru unele dispozitive datele pot fi colectate de operatori (doar pentru perioade scurte de timp).
Data:
12 iun 2024, 16:52
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 25 ” 10. Modulul Resurse Umane  Evidența și gestionarea personalului  Procese de angajare și eliberare  Calcul și gestionare a vechimii în muncă  Urmărirea și administrarea instituțiilor  Gestionare concediilor și emiterea ordinelor  Generare de rapoarte și monitorizarea performanței”
Întrebare:
Având în vedere, că potrivit descrierii, Modulul Resurse Umane nu face parte din procesele de asistență medicală spitalicească, este posibil să depunem o ofertă pentru acesta ca un lot separat?
Răspuns (20 iun 2024, 11:05):
Modulul Resurse Umane trebuie sa facă parte din sistemul informațional și necesită a fi parte componentă a SI solicitat.
Data:
12 iun 2024, 16:53
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 11 ” Сеrințe funсțiоnаlе specifice. Fisa реrsоnаlа а salariatului”
Întrebare:
Solicităm să indicați, că dacă în lista Сеrințelor funсțiоnаlе specifice este indicată ”Fisa реrsоnаlă а salariatului”, aceasta presupune, că în sistem trebuie să fie implementat modulul ”Calcul salariului”?
Răspuns (20 iun 2024, 11:09):
NU, salariazarea salariatului este acțiune contabilă și nu este necesară.
Data:
12 iun 2024, 16:54
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 7 ”G. Audit medical а) Auditul medical vа аvеа posibilitate de verificare а corectitudinii completării docutnentației medicale, depistării еrоrilоr de codificare si vа transmite informația сătrе CNAM in formatul specificat de DRG ON-LINE b) Concomitent se vа efectua rароrtаrеа specifica dеsрrе serviciile acordate ре baza de DRG(CASE-MIXT)”
Întrebare:
Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru a efectua înregistrarea datelor în format specificat de DRG ON-LINE/ DRG(CASE-MIXT). Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile.
Răspuns (20 iun 2024, 11:11):
DA, se necesită o formatare ce ar permite analiza în formatul specificat de DRG și transmiterea informației сătrе CNAM (xml).
Data:
12 iun 2024, 16:54
Subiectul întrebării:
Clarificare la pag. 23 ”păstrarea, arhivarea/inscriptarea pe CD sau DVD și transmiterea informațiilor specifice investigațiilor de tip imagistică medicale/pacient. Să permită crearea unui CD cu date și imagini ale pacienților ce include și o versiune gratuită a componentei de vizualizare imagini. Pentru ușoara navigare a CD-ului și economia de resurse ”
Întrebare:
Înțelegem corect, că inscriptarea pe CD sau DVD a informației specifice investigațiilor de tip imagistică medicale/pacient trebuie să fie realizată direct din sistem? Sau presupune salvarea datelor inițial pe calculator, după care pe CD sau DVD?
Răspuns (20 iun 2024, 11:13):
Din sistem este necesar acces la imaginile imagistice si posibilitatea de furnizare a CD și DVD pacientului.
Sistem informațional automatizat pentru asistența spitalicească
Data:
13 iun 2024, 11:52
Subiectul întrebării:
Numar de utilizatori maxim
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa clarificati un numar aproximativ de utilizitori pentru SIA in totalitate, inclusiv cei externi (pentru schimburi de date).
Răspuns (20 iun 2024, 11:14):
Ar fi de dorit număr nelimitat de utilizatori.
Sistem informațional automatizat pentru asistența spitalicească
Data:
13 iun 2024, 11:54
Subiectul întrebării:
Interfata
Întrebare:
Va rugam sa specificati limba interfetei a software, daca este critic, sau sa enumarati posibilile limbi. Va multumim.
Răspuns (20 iun 2024, 11:15):
Limbajul interfetei este limba Româna. Limbi suplimentare (rusa, engleza) ar constitui o prioritate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.