1
Perioada de actualizare
de la 10.06.2024 16:00
până la 20.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.06.2024 10:00
până la 24.06.2024 10:00
3
Licitaţie
25.06.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 136 636 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iun 2024, 16:00 - 20 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 iun 2024, 10:00 - 24 iun 2024, 10:00
Începutul licitației: 25 iun 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese și consumabile pentru imprimante și copiatoare multifuncționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stela Gutu
Telefonul de contact
82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
10 iun 2024, 15:52
Data ultimilor modificări
19 iun 2024, 14:37
Valoarea estimată (fără TVA)
1 136 636 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 683,18 MDL
Achizitii.md ID
21235730
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
27 iun 2024 15:56 - 31 dec 2024 15:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
DRUM CARTRDGE 80K VERSALINK 7035 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 90.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
DRUM CARTRIDGE WC5335 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
TONER CARTRIDGE 30K VERSALINK 7035 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
FEED ROLLER KIT WC5335/VL B7035 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
TONER CARTRIDGE BLACK WC 5335 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2 duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.06.24 16:00
anunț de participare semnat.pdf anunț de participare semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.06.24 16:00
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
10.06.24 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 1 135 833,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări