Lot 158 Cap cameră laparoscopică + videoprocesor
până la 24.06.2024 13:00
până la 16.07.2024 09:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
• Cameră cu tehnologia 3 CCD sau 3 CMOS.
• Rezoluție nativa fara algoritmi de tip upscaling, minim 1920 x 1080 pixeli cu -frecventa cadrelor minim 60 Hz.
• Cameră cu capacitate Full HD, cu minim 2x optic și minim 1,5X digital ZOOM
• Focalizare mecanica la distanță - interval de la 15 mm la 29 mm
• Lungimea cablului camerei - minim de 3 metri
• Cuplare automată pe telescop
• Total imersibil în dezinfectanți
• Cu posibilitate de sterilizare, autoclavare
• Cu minim 2 butoane cu funcții programabile
Video procesor
• Să asigure transmiterea imaginii prin cablu la monitorul de pe troliu
• Cu posibilitatea presetărilor și setărilor individuale - minim 4.
• Imagine nativa minim: HDTV / HD ≥ 1920x1080 pixeli.
• Să asigure stocarea datelor, video, foto de calitate înaltă minim 1080p pe unitate de memorie externă conectată prin port USB.
• Functia „Automatic White Balance” să fie realizată de pe panoul de control al videoprocesorului și un buton setabil de pe cap-camera.
• Posibilitate de integrare în cadrul troliului Richard Wolf din cadrul instituției: interconectare cu Sursa de lumină Richard Wolf, Insuflator Richard Wolf și modul de control.
-
anunt de participare modificat.pdf
anunt de participare modificat.pdf
ID: bf2f3d8d-8825-4a64-ba12-ce4a3feb41ce
Documentele la ofertă
-
anunț de participare e.docx
ID: bf2f3d8d-8825-4a64-ba12-ce4a3feb41ce
Documentele la ofertă
-
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
ID: daba5b16-239e-4605-ab19-97d016d91516
Documentele la ofertă
-
documentatia standard bunuri si servicii nou 15_09_2021.docx
ID: daba5b16-239e-4605-ab19-97d016d91516
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SRL Endo-Chirurgie