1
Perioada de actualizare
de la 06.06.2024 16:32
până la 17.06.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.06.2024 10:00
până la 26.06.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iun 2024, 16:32 - 17 iun 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iun 2024, 10:00 - 26 iun 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Mobilier urban, inclusiv instalarea în curțile de bloc din sectoarele Ciocana și Râșcani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sanda Elpujan
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2024, 16:22
Data ultimilor modificări
7 iun 2024, 12:24
Valoarea estimată (fără TVA)
2 450 000 MDL
Achizitii.md ID
21234461
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
3 iul 2024 16:27 - 31 dec 2024 16:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bancă cu spătar, inclusiv instalarea CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Coș de gunoi, inclusiv instalarea CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 325.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae (2).pdf duae (2).pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.24 16:32
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.24 16:32
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.24 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Tehnolider

Preţul ofertei: 1 618 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 2 026 150 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 2 219 500 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări