1
Perioada de actualizare
de la 06.06.2024 15:20
până la 14.06.2024 15:09
2
Propunerea ofertelor
de la 14.06.2024 15:09
până la 22.06.2024 19:09
3
Licitaţie
de la 24.06.2024 15:00
până la 24.06.2024 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 iun 2024, 15:20 - 14 iun 2024, 15:09
Perioada de depunere a ofertelor: 14 iun 2024, 15:09 - 22 iun 2024, 19:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem antiincendiar (procurare și instalare) - Repetat

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cerî Ana
Telefonul de contact
022237811
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2024, 15:20
Data ultimilor modificări
12 iun 2024, 15:09
Achizitii.md ID
21234383
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
6.06.24 15:20
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
-
6.06.24 15:20
duae_ro_0.docx
Documentele la ofertă
-
6.06.24 15:20
semnalizarea de incendiu f1 (1).doc
Documentele la ofertă
-
12.06.24 15:09
Data:
6 iun 2024, 20:11
Subiectul întrebării:
Prețul
Întrebare:
Bună ziua. Spuneți-mi, vă rog, prețul de 420 000 MDL, fără TVA, este pentru executarea întregului volum de lucrări, prevăzute în proiect, sau numai pentru jumătate din volumul de lucrări, deoarece prețul, publicat, pentru executarea lucrărilor în conformitate cu proiectul de execuție (publicat), este foarte mic.
Răspuns (7 iun 2024, 08:50):
Buna ziua, suma indicată în licitație reprezintă maximul disponibil pe care instituția noastră îl poate aloca pentru acest proiect.
Data:
7 iun 2024, 10:11
Subiectul întrebării:
Suma achiziției este anormal de scăzută
Întrebare:
Stimată Doamnă/ Stimate Domn Responsabil de Achiziție Publică, Vă scrim pentru a exprima dezacordul nostru cu privire la achiziția repetată a sistemelor de securitate, în contextul multiplelor nemulțumiri pe care le-am avut în legătură cu achiziția anterioară, în special în ceea ce privește costul manoperei. Anterior, ne-ați confirmat că proiectul pe care îl aveți este conform normelor și verificat. Cu toate acestea, observăm că în achiziția repetată a apărut un proiect nou, datat cu 14.05.2024. În plus, această nouă achiziție nu doar că modifică sistemul de antiincendiu, care este acum mai costisitor, dar include și un sistem de avertizare vocală. Aceasta înseamnă că vor fi două sisteme separate, implicând costuri suplimentare semnificative. Totodată, ne solicitați formularele de winsmeta nr. 3, 5, și 7, care, după logica sa, pe lângă costuri directe, includ și alte eventuale costuri suplimentare. Prin urmare, suma achiziției nu putea rămâne aceeași, ci dimpotrivă, ar fi trebuit să crească de câteva ori. În această achiziție, la proiect, a fost atașat formularul nr. 1 de winsmeta, doar cu indicarea cantității echipamentului. La prezentarea acestui formular, prestatorul de elaborare a proiectului, pentru bugetarea sistemului, este obligat să indice nu doar cantitatea echipamentului, ci și suma totală/per fiecare poziție. Conform experienței noastre, această sumă nu poate nicidecum să fie atât de scăzută. Pentru a dezvălui dubiile noastre, vă rugăm să deschideți sumele indicate în formularul nr. 1 din winsmeta. De aici apare întrebarea, cum s-au făcut calculele preliminare pentru bugetarea acestei achiziții? După semne, suma achiziției este anormal de scăzută și necesită o atenție sporită asupra derulării acesteia. Așteptăm cu interes răspunsul dvs. și clarificările necesare pentru a putea proceda în consecință.
Răspuns (7 iun 2024, 16:15):
Buna ziua. Noul proiect include sisteme actualizate de securitate în conformitate cu ultimele cerințe de reglementare și cu nevoile specifice ale instituției noastre. Precizăm că suma indicată este cea pe care instituția este disponibilă s-o aloce pentru acest proiect.
Data:
10 iun 2024, 10:01
Subiectul întrebării:
buget limitat
Întrebare:
Stimată Doamnă/ Stimate Domn Responsabil de Achiziție Publică, Subiect: Clarificare suplimentară privind achiziția repetată și bugetarea corespunzătoare Ca răspuns la răspunsul dvs. anterior, dorim să subliniem câteva puncte esențiale: Atunci, reieșind din răspunsul dvs., aveți un buget limitat, care nu vă va permite acoperirea proiectului integral și dvs. din start cunoașteți acest lucru, însă îl ignorați complet și impuneți ca agentul economic să-și asume aceste cheltuieli suplimentare. Sau cum să înțelegem răspunsul dvs.? Atragem atenția dvs. repetat că bugetarea se face conform Formularului nr. 1 din winsmeta, NU invers. Este logic să cereți efectuarea lucrărilor care ar putea fi acoperite de suma indicată în achiziție, respectiv 420 mii lei. Solicităm ferm să luați măsuri corective imediate pentru a respecta procedurile de bugetare corespunzătoare și a evita astfel de situații inacceptabile pe viitor. Aceste măsuri trebuie să asigure că atât partea care solicită bunuri și servicii, cât și agentul economic sunt tratați în mod echitabil și conform principiilor fundamentale de corectitudine și transparență.
Răspuns (10 iun 2024, 17:36):
Buna ziua, Grupul de Lucru examineaza solicitarile DVS, vom reveni cu informatii pertinente in perioada de actualizare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.