1
Perioada de actualizare
de la 05.06.2024 15:52
până la 12.06.2024 08:56
2
Propunerea ofertelor
de la 12.06.2024 08:56
până la 15.06.2024 08:56
3
Licitaţie
de la 17.06.2024 15:00
până la 17.06.2024 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 452 700 MDL
Perioada clarificărilor: 5 iun 2024, 15:52 - 12 iun 2024, 8:56
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iun 2024, 8:56 - 15 iun 2024, 8:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie A4 80 g/m² (500 foi):
Formatul A-4, minim clasa C, densitatea 80 g/m² ±3,
Grosimea – minim 104 mm /1000 (ISO 534)
Albeaţă CIE- minim 146% (ISO 11475),
procesul de înălbire fără clor, opacitate nu mai puțin de 90%;
Ambalat – 500 foi
Netezimea nu mai puțin de 200 ml/min (ISO 8791/2),
Fără praf static.
Termenul de livrare a hârtiei A4 fiind la necesitate în decurs de 5 zile de la comanda beneficiarului, pe parcursul anului 2024.
Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, cheltuielile de transport vor fi incluse în preț.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciobanu
Telefonul de contact
022868262
Datele achizitiei
Data publicării
5 iun 2024, 15:52
Data ultimilor modificări
10 iun 2024, 8:56
Achizitii.md ID
21233937
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
declaratie_ro
5.06.24 15:52
anunt de participare hârtie a4.pdf anunt de participare hârtie a4.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
5.06.24 15:52
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
5.06.24 15:52
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziții European
5.06.24 15:52
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (4).docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard. Ordinul NF nr.115 din 15.09.2021
5.06.24 15:52
tabel de repartizare hârtie.docx
Documentele la ofertă
Tabel de repartizare
10.06.24 08:56
Hârtie A4
Data:
5 iun 2024, 23:01
Subiectul întrebării:
livrare
Întrebare:
va fi o data sau partial pina la sfirsitul anului daca partial - in cite transe ?
Răspuns (6 iun 2024, 08:56):
Livrarea va fi efectuată parțial la necesitate, la solicitarea autorității contractante.
Hârtie A4
Data:
5 iun 2024, 23:02
Subiectul întrebării:
bugetul
Întrebare:
pretul 60.36 cu tva nu este real - va rog sa rectificati suma
Răspuns (6 iun 2024, 08:58):
Prețul estimativ stabilit pentru Hârtie A4 a fost calculat luând în considerare achizițiile publice desfășurate anterior.
Data:
6 iun 2024, 15:01
Subiectul întrebării:
cite puncte de livrare voi fi?
Întrebare:
Livrare in raza orasului sau si prin raione tot?
Răspuns (6 iun 2024, 15:09):
Livrarea va fi efectuată la sediile subdiviziunilor subordonate IGP, în raza mun. Chișinău și inspectoratele din teritoriu (raioane).
Data:
7 iun 2024, 07:28
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
Buna ziua. Daca aveti, anexati varog lista subdiviziunilor. Sau Cite puncte de livrare voi fi?
Răspuns (10 iun 2024, 08:58):
Bună ziua! Lista de repartizare pe subdiviziuni este anexată la documentele procedurii. Totodată vă comunicăm că repartizarea va fi efectuată la necesitate.
Data:
10 iun 2024, 08:37
Subiectul întrebării:
Livrare
Întrebare:
Vă rog să atașați lista cu punctele de livrare.
Răspuns (10 iun 2024, 08:58):
Lista de repartizare pe subdiviziuni este anexată la documentele procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.