1
Perioada de actualizare
de la 04.06.2024 16:19
până la 10.06.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2024 13:00
până la 24.06.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 998 998,06 MDL
Perioada clarificărilor: 4 iun 2024, 16:19 - 10 iun 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2024, 13:00 - 24 iun 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a terenului sportiv/minifotbal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, or. Ialoveni strada Alexandru cel Bun 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mira Natalia
Telefonul de contact
069194806
Datele achizitiei
Data publicării
4 iun 2024, 15:59
Data ultimilor modificări
5 iun 2024, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
998 998,06 MDL
Achizitii.md ID
21233515
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, or. Ialoveni strada Alexandru cel Bun 84
Durata contractului
26 iun 2024 16:36 - 30 dec 2024 16:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
-Lucrări de reparație capitală a terenului sportiv/minifotbal CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini semnat.signed.pdf caiet de sarcini semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini semnat.signed.pdf
4.06.24 16:19
documentația standart semnat.signed.pdf documentația standart semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standart semnat.signed.pdf
4.06.24 16:19
anunt de participare lucrari semnat.signed.pdf anunt de participare lucrari semnat.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare lucrari semnat.signed.pdf
5.06.24 10:59
duae semnat.signed.pdf duae semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
duae semnat.signed.pdf
5.06.24 10:59
Documentele lotului
caiet de sarcini semnat.signed.pdf
-caiet de sarcini semnat.signed.pd
4.06.24 16:19
documentația standart semnat.signed.pdf
-documentația standart semnat.signed.pdf
4.06.24 16:19
duae semnat.signed.pdf
duae semnat.signed.pdf
5.06.24 10:59
anunt de participare lucrari semnat.signed.pdf
anunt de participare lucrari semnat.signed.pdf
5.06.24 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 798 679,44 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț si corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SCARTEH SRL

Preţul ofertei: 925 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări