1
Perioada de actualizare
de la 03.06.2024 16:14
până la 07.06.2024 16:20
2
Propunerea ofertelor
de la 07.06.2024 16:20
până la 17.06.2024 16:20
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 iun 2024, 16:14 - 7 iun 2024, 16:20
Perioada de depunere a ofertelor: 7 iun 2024, 16:20 - 17 iun 2024, 16:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anuntului de participare și Documentatiei Standart anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Vladimir Korolenko nr.2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322829016
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 iun 2024, 16:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21233197
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, INN
Durata contractului
19 iun 2024 03:00 - 8 iul 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de replanificare/consolidare parțială a încăperilor imobilului (nr. Cad. 0100214.137.01), în vederea amplasării sistemului RMN (Rezonanță Magnetică Nucleară 3 T) CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Criterii de eligibilitate
Declaratie
3.06.24 16:14
Anunt
tenderNotice
Anunt
3.06.24 16:14
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
3.06.24 16:14
Documentația standart
Criterii de eligibilitate
Documentatia Standart
3.06.24 16:14
Anunt de participare
tenderNotice
Anunt
3.06.24 16:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 968 350,03 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta calificata
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări