1
Perioada de actualizare
de la 29.05.2024 21:02
până la 10.06.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 10.06.2024 12:30
până la 19.06.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 749 340 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mai 2024, 21:02 - 10 iun 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 iun 2024, 12:30 - 19 iun 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația curentă a gropilor prin injectare din sec.Centru, mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Botnaru Inga
Telefonul de contact
022274483
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
29 mai 2024, 20:53
Data ultimilor modificări
29 mai 2024, 21:02
Valoarea estimată (fără TVA)
3 749 340 MDL
Achizitii.md ID
21231955
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bulgara,43
Durata contractului
21 iun 2024 18:00 - 31 dec 2024 21:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația curentă a gropilor prin injectare din sec.Centru, mun.Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunțul de participare.signed.pdf anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
29.05.24 21:02
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
29.05.24 21:02
documentația stantard.signed.pdf documentația stantard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
29.05.24 21:02
deviz.signed.pdf deviz.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Formularul 1
29.05.24 21:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Marca ASC

Preţul ofertei: 2 979 860,80 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări