Achiziţie publică
21228720
achiziționarea de servicii de supraveghere tehnică a construcțiilor, în cadrul proiectului «Îmbunătățirea vieții culturale și educaționale a populației printr-o revizie majoră la clădirea Casei de cultură din or. Vulcănești UTA Găgăuzia».
1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
117 457,33 MDL
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
achiziționarea de servicii de supraveghere tehnică a construcțiilor, în cadrul proiectului «Îmbunătățirea vieții culturale și educaționale a populației printr-o revizie majoră la clădirea Casei de cultură din or. Vulcănești UTA Găgăuzia».
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 mai 2024, 8:57
Data ultimilor modificări
22 mai 2024, 9:01
Valoarea estimată (fără TVA)
117 457,33 MDL
Achizitii.md ID
21228720
MTender ID
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Третьякова, 36
Durata contractului
27 mai 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea de servicii de supraveghere tehnică a construcțiilor, în cadrul proiectului «Îmbunătățirea vieții culturale și educaționale a populației printr-o revizie majoră la clădirea Casei de cultură din or. Vulcănești UTA Găgăuzia».
CPV: 71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Opart
Preţul ofertei:
117 457,33 MDL
Statut:
Învingător
cîștigător
22.05.24 09:05
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK