1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2024 16:25
până la 31.05.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 31.05.2024 16:30
până la 11.06.2024 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 920 777 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2024, 16:25 - 31 mai 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mai 2024, 16:30 - 11 iun 2024, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparații curente a căilor de acces și pietonale din adiacentul str. N. Zelinski, 30/3 – 28/5 din sectorul Botanica, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Ionaș
Telefonul de contact
060688775
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
21 mai 2024, 16:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 920 777 MDL
Achizitii.md ID
21228593
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Durata contractului
13 iun 2024 16:24 - 30 dec 2024 16:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparații curente a căilor de acces și pietonale din adiacentul str. N. Zelinski, 30/3 – 28/5 din sectorul Botanica, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
21.05.24 16:25
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Documentația stadndard
21.05.24 16:25
duae_ro.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.05.24 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 633 012,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări