1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2024 16:05
până la 03.06.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.06.2024 14:00
până la 19.06.2024 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 525 520 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2024, 16:05 - 3 iun 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iun 2024, 14:00 - 19 iun 2024, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pîine pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Pavaloi
Telefonul de contact
022233063
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 15:56
Data ultimilor modificări
17 mai 2024, 19:01
Valoarea estimată (fără TVA)
525 520 MDL
Achizitii.md ID
21227248
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Durata contractului
1 iul 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pîine fortificată din făină de grîu de calitate superiaoră Pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 32000.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Pîine din amestec din făină de grîu și din făină integral. Pentru instituțiile subordonate DETS sec.Buiucani CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 22000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 16:05
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.24 16:05
documentația standart (6).docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 16:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 525 346,60 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări