Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21227191
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 605 712 MDL
Perioada clarificărilor:
17 mai 2024, 14:41 - 23 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mai 2024, 9:00 - 31 mai 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de instalare și conectare a generatorului electric de 1 400 kVA și alimentarea cu energie electrică a blocurilor nr.1, nr.3 și nr.4 a IMSP IMU - REPETAT
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedura de achizitie se anulează în temeiul art. 71 (1) lit.d) lin. 8 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015
Data anulării
24 iun 2024, 16:58
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 14:41
Data ultimilor modificări
24 iun 2024, 16:58
Achizitii.md ID
21227191
MTender ID
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
20 mai 2024, 09:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va rog incarcati varianta Word a caietelor de sarcini, deoarece este foarte dificil de lucrat cu varianta pdf incarcata si perioada de lucru este restransa. Va multumesc.
Răspuns (20 mai 2024, 14:29):
Buna ziua, varianta Word a caietelor de sarcini a fost atasata.
Data:
21 mai 2024, 09:54
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER.
Răspuns (22 mai 2024, 13:23):
Buna ziua, pe platforma este incarcat caietul de sarcini formularul F1 unde sunt incluse toate lucrarile necesare. Continutul resurselor aferente fiecărei norme din deviz nu a fost modifcat. Prezentati oferta conform normelor enumerate in formularul F1 atasat la procedura.
Data:
22 mai 2024, 09:49
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. La lucrarile de conectare a generatorului Valoarea utilajului poz 126 - Rezervor de alimemtare cu combustibil, volumul 3m3, marca otelului: CT3. 09Г2C, AISI 430, AISI 304.321, diametru 1410mm, lungimea 2000mm, masa 392kg, inaltimea 1716mm dotat cu: - mai departe nu avem sfirsit de propozitie sau urmeaza?
Răspuns (22 mai 2024, 15:36):
Buna ziua, urmeaza - sensor de nivel al combustibilului.
Data:
22 mai 2024, 10:12
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. La lucrarile de conectare a generatorului poz 88 - AcB12B Montarea pe conducta executata din otel a unui contor de apa, cu palete, a unui robinet de linie cu descarcare, din bronz, la bransamente, cu diametrul de Dn=30 mm - sensor mecanic de nivel al combustibilui avem 1 buc insa in utilaj sint indicate 2 buc. Care este cifra corecta?
Răspuns (22 mai 2024, 15:39):
Buna ziua, 1 senzor de nivel al combustibilului.Un rezervor este conform proiectului.
Data:
22 mai 2024, 13:37
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Buna ziua. La lucrarile de conectare a generatorului poz 31 - Montarea si fixarea pieselor inglobate in beton armat monolit: cu greutatea sub 10 kg (Установка и закрепление закладных деталей в монолитном ж/бетоне: весом до 10 кг - capac C1 и рама из листовой стали) - capac gata fabricat sau confectionat pe loc?
Răspuns (22 mai 2024, 15:40):
Buna ziua, capac gata fabricat.
Data:
22 mai 2024, 15:10
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Rugam ajustarea pct.12 ce tine de garficul de executie .Este 30 zile sau 14 zile?
Răspuns (22 mai 2024, 15:41):
Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Lucrările vor fi executate la comandă, în decurs de 30 (treizeci) zile.
Data:
22 mai 2024, 15:19
Subiectul întrebării:
vizita in teren
Întrebare:
Rugam un nr. de contact si persoana cu cine se poate de contactat? Daca eliberati certificat de vizita in teren este necesar de venit cu stampila companiei?
Răspuns (22 mai 2024, 15:42):
Anuntul de participare, pct 4. Numărul de telefon/fax: 060400907-Sîrbu Timur- Șef secție mentenanță infrastructură și dezvoltare.
Data:
22 mai 2024, 16:27
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER.
Răspuns (22 mai 2024, 13:23):
Buna ziua, pe platforma este incarcat caietul de sarcini formularul F1 unde sunt incluse toate lucrarile necesare. Continutul resurselor aferente fiecărei norme din deviz nu a fost modifcat. Prezentati oferta conform normelor enumerate in formularul F1 atasat la procedura.
Dupa raspunsuri la clarificarile din caietul de sarcini este evident ca sint ceva devieri care este necesar sa le includeti in CS sau dupa cerinta incarcati F1 desfasurat, conform anexei 23, deoarce este clar ca avem modificari la continutul resurselor aferente fiecărei norme din deviz. Va multumim.
Răspuns (23 mai 2024, 08:58):
Evaluarea se face conform continutului formularului F1. Formati oferta conform simbolurilor normelor existente in formularul dat (F1).
Data:
22 mai 2024, 17:09
Subiectul întrebării:
vizita in teren
Întrebare:
Răspuns (22 mai 2024, 15:42):
Daca eliberati certificat de vizita in teren este necesar de venit cu stampila companiei?
Răspuns (23 mai 2024, 08:57):
Nu este necesară stampila.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK