1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2024 13:46
până la 27.05.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.05.2024 10:00
până la 10.06.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2024, 13:46 - 27 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mai 2024, 10:00 - 10 iun 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucția parțială a instalației de distribuție 110 kV, CET Sursa 2 (REPETAT).

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Onoi
Telefonul de contact
022-436-347
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 13:46
Data ultimilor modificări
17 mai 2024, 15:24
Achizitii.md ID
21227138
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
declaratie confirmarea identitatii.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 13 decl. lucrari similare 5 ani.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
oferta f3.1.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 22 aviz de particip. la licit. de lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:46
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.05.24 13:55
Data:
17 mai 2024, 15:24
Subiectul întrebării:
lista de cantitati
Întrebare:
Buna ziua. Publicati va rog FORMULARUL 1- forma DESFASURATA a resurselor de manopera, materiale, utilaje. Multumim
Răspuns (17 mai 2024, 16:58):
Buna ziua. Solicităm să Vă conformați documentatiei de atribuire.
Data:
20 mai 2024, 13:05
Subiectul întrebării:
coeficient
Întrebare:
Conform ord. nr 52 din 30.03.2023 al SA "TERMOELECTRICA", este permisa aplicarea coeficientilor de majorare, pentru conditii ce difera de cele normale. Prermiteti aplicarea koeficientului k=1.2, la toate listele de cantitati puse in achizitie? (k=1.2-este coeficient de majorare pentru efectuarea lucrarilor in apropierea obiectivelor de inalta tensiune )
Răspuns (21 mai 2024, 09:42):
Buna ziua. Conform NE1 – 02:2019 „Norme de securitate la exploatarea instalațiilor electrice”, obiectul de lucru poate fi considerat lucrări ce nu se află sub tensiune deoarece acestea se vor executa cu scoaterea tensiunii de lucru de pe instalația electrică sau de pe o parte a ei. Aceasta presupune atingerea părților active care nu se află sub tensiune indusă, respectând în același timp normele de securitate și distanțele minime admisibile până la părțile active ale instalațiilor electrice aflate sub tensiune. În această ordine de idei, coeficientul k=1,2 nu este aplicabil, ceea ce este indicat în punctul 6 din documentatia de atribuire (Caietul de Sarcini).
Data:
22 mai 2024, 09:31
Subiectul întrebării:
LUCRARI
Întrebare:
BUNA ZIUA. LA EXECUTAREA LUCRARILOR IN APROPIERE DE LINII AFLATE SUB TENSIUNE ESTE NECESAR SA FIE RESPECTATA DISTANTA CONFORM NORMATIVELOR IN VIGOARE (ПТЭ, ПТБ -TAB.3.1). LA NECESITATE DE ASAMBLAT O IMREJMUIRE TEMPORARA LA OBIECTIVUL IN LUCRU. INTREBARE- CINE VA EXECUTA SI DIN CE RESURSE FINANCIARE VOR FI PREVAZUTE ACESTE LUCRARI, INCLUSIV SI PREGATIREA LOCULUI DE LUCRU PENTRU ACCESUL PERSONALULUI DELEGAT LA LUCRARILE RESPECTIVE?
Răspuns (23 mai 2024, 14:49):
Bună ziua, pregătirea locului de muncă pentru admiterea ulterioară a personalului delegat, se efectuează în conformitate cu Cap. 12 - Organizarea lucrului personalului delegat, Cap. 13 – Admiterea personalului întreprinderilor de construcții – montaj și de proiectări la lucrări în instalațiile electrice în funcțiune și în zona de protecție a liniilor electrice, din Normelor de securitate la exploatarea instalațiilor electrice, NE1 – 02:2019, aprobate prin Hotărârea ANRE Nr. 394/2019 din 01.11.2019. Suplimentar Va informam ca, cheltuielile instalării imprejmuirii temporare pe șantier sunt incluse în cheltuielile de regie și nu sunt achitate suplimentar. Consultați Instrucțiunea СP L.01.03-2012: ”Instrucțiuni cu privire la calcularea cheltuielilor de regie la determinarea valorii obiectivelor”, Anexa A, p.4.1 și p.4.9. Anexa B, p.4.1.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.