1
Perioada de actualizare
de la 17.05.2024 12:17
până la 23.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2024 09:00
până la 30.05.2024 09:00
3
Licitaţie
31.05.2024 14:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 62 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 mai 2024, 12:17 - 23 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2024, 9:00 - 30 mai 2024, 9:00
Începutul licitației: 31 mai 2024, 14:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație și ajustare a video colonoscopului CF-H185L, Olympus
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
17 mai 2024, 12:09
Data ultimilor modificări
20 mai 2024, 11:08
Valoarea estimată (fără TVA)
62 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
620 MDL
Achizitii.md ID
21227082
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
10 iun 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.1. Ajustarea angulațiilor. Reparație Video colonoscop “Olimpus CF-H185L” prin ajustarea angulațiilor. CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
4.2. Schimbarea canalului instrumentar. Reparație Video colonoscop “Olimpus CF-H185L” prin schimbarea canalului instrumentar. CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
4.3. Schimbarea cauciucului capului distal A. Reparație Video colonoscop “Olimpus CF-H185L” prin schimbarea cauciucului capului distal A. CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 62 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări