Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21226475
1
Perioada de actualizare
de la
16.05.2024 14:04
până la 29.05.2024 13:05
până la 29.05.2024 13:05
2
Propunerea ofertelor
de la
29.05.2024 13:05
până la 07.06.2024 17:05
până la 07.06.2024 17:05
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
19 038 083,33 MDL
Perioada clarificărilor:
16 mai 2024, 14:04 - 29 mai 2024, 13:05
Perioada de depunere a ofertelor:
29 mai 2024, 13:05 - 7 iun 2024, 17:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Dezvoltarea urbană și revitalizarea economică a orașului Criuleni prin reconstrucția bulevardului Mihai Eminescu și amenajarea parcului orășenesc riveran
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 mai 2024, 14:04
Data ultimilor modificări
16 mai 2024, 14:54
Achizitii.md ID
21226475
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
10.2. duae.semnat.pdf
10.2. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
16.05.24 14:04
10.1. anunt de participare_criuleni.semnat.pdf
10.1. anunt de participare_criuleni.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
16.05.24 14:04
10.3. documentatia standart lucrari criuleni_20240516.semnat.pdf
10.3. documentatia standart lucrari criuleni_20240516.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Documentație standard
16.05.24 14:04
caiet de sarcini criuleni avizat.semnat.semnat.pdf
caiet de sarcini criuleni avizat.semnat.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
- Caiet de sarcini Formularul F1B
16.05.24 14:04
Data:
16 mai 2024, 14:54
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Va rugam sa publicati proiectul de executie
Răspuns (16 mai 2024, 15:38):
Vă informăm că puteți face cunoștință cu proiectul tehnic versiune fizică la adresa juridică a ADR Centru, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33 (et4)
Data:
16 mai 2024, 14:57
Subiectul întrebării:
Pct. 20 din anuntul de participare
Întrebare:
E posibil sa prezentam si certificate de linii creditare sau e obligatoriu doar extras din cont cu 2 mln lei?
Răspuns (16 mai 2024, 16:49):
Se va prezenta doar extras din contul bancar confirmat de bancă pentru suma indicată în Anunțul de participare.
Data:
21 mai 2024, 12:45
Subiectul întrebării:
Se va prezenta doar extras din contul bancar confirmat de bancă pentru suma indicată în Anunțul de participare.
Întrebare:
in pct. 20 in anunt de participare este mentionat ca putem arata disponibilitatea de bani lichizi SAU capital circulant de resurse creditare. Induceti in eroare cu raspunsul de mai sus. Va rugam sa clarificati.
Răspuns (21 mai 2024, 13:20):
la evaluare autoritatea contractantă Va accepta și resurse creditare sau alte mijloace financiare. Ofertantul economic trebuie să demonstreze situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizată şi înregistrată de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.
Data:
21 mai 2024, 15:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Specificati va rog care este tipul mixturii asfaltice la Devizul N. 2-1-1, pozitiile nr. 18, nr. 20, NR. 31 si nr. 33, fiindca tipul de mixturi asfaltice solicitate nu se mai produc și nu sunt agrementate tehnic.
Răspuns (22 mai 2024, 10:35):
Tipul mixturii asfaltice, specificate in Devizul N. 2-1-1 se vor înlocui cu: pct. 18 - tip BAD22,4, pct. 20 - MAS16.
Data:
24 mai 2024, 11:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Tipul speciilor la copaci si arbuști în F7 este specificat dar în F5 nu se specifică (in resurse) - întrebarea : dat fiind faptul ca pretul lor este diferit suntem nevoiti sa specificam concret in resurse denumirea copacilor/arbustilor, tinint cont de forma 7 . Se va considera asta abatere de la caietul de sarcini?
Răspuns (27 mai 2024, 13:05):
Indicați în deviz la forma 5, în resurse, denumirile copacilor/arbuștilor din forma 7.
Data:
28 mai 2024, 10:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua,publicati va rog si tipul de urne si banci din proiect
Răspuns (28 mai 2024, 14:52):
Vă informăm că puteți face cunoștință cu proiectul tehnic versiune fizică (inclusiv solicitarea Dvs.) la adresa juridică a ADR Centru, or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33 (et4)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK