Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21224362
1
Perioada de actualizare
de la
08.05.2024 10:29
până la 15.05.2024 09:30
până la 15.05.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
15.05.2024 09:30
până la 20.05.2024 16:00
până la 20.05.2024 16:00
3
Licitaţie
21.05.2024 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
286 658,34 MDL
Perioada clarificărilor:
8 mai 2024, 10:29 - 15 mai 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mai 2024, 9:30 - 20 mai 2024, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale
cu statut special, conform caietului de sarcini din documentația de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2024, 10:29
Data ultimilor modificări
8 mai 2024, 10:29
Achizitii.md ID
21224362
MTender ID
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 56250.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 40191.67 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 74633.33 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 60275.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 23808.34 MDL
Activ
Lotul nr. 6 - Uniformă pentru angajații Serviciului Tehnologii Informaționale cu statut special
Buget: 31500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ...
8.05.24 10:29
documentatia standart.semnat.pdf
documentatia standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Conținutul:
1. Anunț de participare
2. Instrucțiuni pentru participanți/ Caiet de sarcini
3. Anexe obligatorii
8.05.24 10:29
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK