1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2024 23:10
până la 23.05.2024 07:53
2
Propunerea ofertelor
de la 23.05.2024 07:53
până la 26.05.2024 07:53
3
Licitaţie
27.05.2024 12:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 657,50 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2024, 23:10 - 23 mai 2024, 7:53
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mai 2024, 7:53 - 26 mai 2024, 7:53
Începutul licitației: 27 mai 2024, 12:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Din făină de grâu calitatea superioară, cu umplutură din magiun de mere, ulei de floarea soarelui (fără grăsimi hidrogenizatete, ulei de palmier, margarină), greutatea 0,08 kg., ambalate și etichetate în conformitate cu cerințele legislației în vigoare. Document normativ: HG Nr. 775 din 03.07.2007. Livrare: zilnic, până la ora 08:00, conform comenzilor, la depozitul instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Stefan cel Mare nr. 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Procofiev
Telefonul de contact
060175601
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2024, 22:59
Data ultimilor modificări
15 mai 2024, 8:35
Valoarea estimată (fără TVA)
3 657,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
36,58 MDL
Achizitii.md ID
21224351
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Stefan cel Mare nr. 1
Durata contractului
1 iul 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chifle CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
atribuire
15.05.24 08:35
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
invitatie
15.05.24 08:35
duae.pdf duae.pdf
Criterii de eligibilitate
calificare
15.05.24 08:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 3 657,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de lucru
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări