1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2024 16:05
până la 17.05.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.05.2024 10:00
până la 27.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 342 350 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2024, 16:05 - 17 mai 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 mai 2024, 10:00 - 27 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea foilor de odihnă în tabere de odihnă pentru copii și adolescenți în sezonul estival 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lionela Dascal
Telefonul de contact
0268 24420
Datele achizitiei
Data publicării
7 mai 2024, 15:18
Data ultimilor modificări
7 mai 2024, 16:05
Valoarea estimată (fără TVA)
1 342 350 MDL
Achizitii.md ID
21224180
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
29 mai 2024 15:53 - 30 dec 2024 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
FOI DE ODIHNA CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Documentele la ofertă
-Documentatie standard
7.05.24 16:05
declaratie_ro_privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-Declaratie
7.05.24 16:05
anunt de participare_semnat_2024.pdf anunt de participare_semnat_2024.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de Participare
7.05.24 16:05
duae_foi de odihna_semnat_2024.pdf duae_foi de odihna_semnat_2024.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
7.05.24 16:05
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Zimbet

Preţul ofertei: 1 340 808 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu cerințele de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări