Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 23 700 MDL
Perioada clarificărilor: 8 mai 2024, 15:19 - 10 mai 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2024, 15:30 - 15 mai 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare, regenerare și reparare a imprimantelor

Informația despre anulare
Motivul anulării
Vă informăm că în cadrul proceduri Nr. ocds-b3wdp1-MD-1715083157826 din “15” mai 2024 privind achiziționarea „Servicii de alimentare, regenerare și reparare a imprimantelor” conform avizului pozitiv parvenit de la Agenția de Guvernare Electronică (AGE) privind planul general de achiziții TIC pentru anul 2024, a fost preconizată valoarea estimativă 23700,00 lei fără TVA, din care motiv în conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, art. 71 alin. 1 lit. d; (Anularea procedurii de achiziție: au fost depuse numai oferte care prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depășesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice), grupul de lucru a decis de a fi anulată procedura Nr. ocds-b3wdp1-MD-1715083157826 din “15” mai 2024.
Data anulării
29 mai 2024, 10:21
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Blindu Inga
Telefonul de contact
022-61-53-51
Datele achizitiei
Data publicării
8 mai 2024, 15:19
Data ultimilor modificări
29 mai 2024, 10:23
Achizitii.md ID
21224146
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.