1
Perioada de actualizare
de la 07.05.2024 11:33
până la 19.05.2024 13:32
2
Propunerea ofertelor
de la 19.05.2024 13:32
până la 12.06.2024 12:32
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 500 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mai 2024, 11:33 - 19 mai 2024, 13:32
Perioada de depunere a ofertelor: 19 mai 2024, 13:32 - 12 iun 2024, 12:32
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Kit de mentenanta, compatibil cu ventilator pulmonar AVEA STANDART, cu instalare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Secția Achiziții Publice -
Telefonul de contact
022809463
Datele achizitiei
Data publicării
3 mai 2024, 14:44
Data ultimilor modificări
10 mai 2024, 16:43
Valoarea estimată (fără TVA)
12 500 MDL
Achizitii.md ID
21223812
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
24 iun 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Kit de mentenanta, compatibil cu ventilator pulmonar AVEA STANDART, cu instalare CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
7.05.24 11:33
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard.
7.05.24 11:33
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.
7.05.24 11:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 18 500 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări