1
Perioada de actualizare
de la 03.05.2024 09:16
până la 14.05.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.05.2024 11:00
până la 23.05.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 14 268 550 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mai 2024, 9:16 - 14 mai 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mai 2024, 11:00 - 23 mai 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Optimizarea stării tehnice a infrastructurii rutiere în scopul
creșterii gradului de siguranță rutieră.
2.Impulsionarea creșterii economice a zonei de revitalizare și acces
sporit a activaților economice realizate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37378883842
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2024, 14:31
Data ultimilor modificări
3 mai 2024, 9:16
Valoarea estimată (fără TVA)
14 268 550 MDL
Achizitii.md ID
21223404
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
25 mai 2024 09:15 - 30 dec 2027 09:15
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unоr sectoare de drum din str. Ștefan cel Маrе și Sfînt și str. Unghiului și reparația stîlpilor pilelor intermediare ale pasajului superior peste calea ferată Chișinău - Ungheni pe strada Ștefan cel Mare, mun. Ungheni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
8.2. duae.semnat.pdf 8.2. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
3.05.24 09:16
8.5. formularul f1a (desfasurat).semnat.pdf 8.5. formularul f1a (desfasurat).semnat.pdf
Documentele la ofertă
- Formularul nr.1 (desfășurat)
3.05.24 09:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aedificator

Preţul ofertei: 12 626 402,31 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Balt Cons

Preţul ofertei: 13 973 172,10 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 13 985 270,32 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări