1
Perioada de actualizare
de la 30.04.2024 12:01
până la 07.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.05.2024 09:00
până la 10.05.2024 09:00
3
Licitaţie
14.05.2024 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 apr 2024, 12:01 - 7 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2024, 9:00 - 10 mai 2024, 9:00
Începutul licitației: 14 mai 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de întreținere, regenerare și reparație a cartușelor și imprimantelor pentru anul 2024 conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Datele achizitiei
Data publicării
30 apr 2024, 11:45
Data ultimilor modificări
30 apr 2024, 12:01
Valoarea estimată (fără TVA)
500 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21223045
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Durata contractului
12 mai 2024 11:58 - 31 dec 2024 11:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de întreținere, regenerare și reparație a cartușelor și imprimantelor pentru anul 2024 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (7).doc
Documentele la ofertă
-
30.04.24 12:01
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
30.04.24 12:01
doc.standard cartuse.docx
Documentele la ofertă
-
30.04.24 12:01
ap serv.impr.pdf ap serv.impr.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt de Participare
30.04.24 12:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alexcomserv SRL

Preţul ofertei: 480 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta este conforma
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări