Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 439 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2024, 12:26 - 6 mai 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 mai 2024, 13:00 - 13 mai 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de Sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolit Banulescu-Bodoni nr.61
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulia Braniste
Telefonul de contact
+37322402920
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
5 iun 2024, 8:26
Valoarea estimată (fără TVA)
439 000 MDL
Achizitii.md ID
21222700
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, m. Chișinău, str.Albișoara 86/4
Durata contractului
17 mai 2024 03:00 - 17 iun 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a nodurilor sanitare (băieți) la Complexul Sportiv al ASEM din str.Albișoara 86/4 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ANUNȚ DE PARTICIPARE
Documentele la ofertă
Anunț de participare
29.04.24 12:26
DOCUMENTATIA STANDARD
Documentele la ofertă
Documentația standard
29.04.24 12:26
Declaratia privind identitatea beneficiarilor
Specificaţie tehnică
Declaratie privind confirmarea identității beneficiarilorrivind
29.04.24 12:26
DUAE
Documentele la ofertă
Document Unic de Achiziții European
29.04.24 12:26
CAIET DE SARCINI
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
29.04.24 12:26
CAIET DE SARCINI
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini modificat
30.04.24 09:00
CAIET DE SARCINI
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini ULTIMA MODIFICARE
2.05.24 09:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Management Invest Group

Preţul ofertei: 330 974,10 MDL
Statut: Descalificat
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări