1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2024 10:33
până la 11.05.2024 13:19
2
Propunerea ofertelor
de la 11.05.2024 13:19
până la 22.05.2024 11:20
3
Licitaţie
de la 23.05.2024 15:14
până la 23.05.2024 15:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 18 400 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2024, 10:33 - 11 mai 2024, 13:19
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mai 2024, 13:19 - 22 mai 2024, 11:20
Începutul licitației: 23 mai 2024, 15:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cadru de mers cu 2 rotile
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Calestru Alina
Telefonul de contact
022263133
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2024, 9:46
Data ultimilor modificări
7 mai 2024, 9:59
Valoarea estimată (fără TVA)
18 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
92 MDL
Achizitii.md ID
21221852
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Durata contractului
20 mai 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cadru de mers din aluminiu anodizat, pliabil, reglabil în înălțime, cu manere din cauciuc, ergonomice. Cu pufere din cauciuc antiderapante. Înălțimea reglabila: 77 - 87 cm; Lățimea minimimă 60 cm; Adâncimea minimă 49 cm ;Greutate maximă a utilizatorului: 130 kg; Garanție tehnică 24 luni. CPV: 33193000-9 - Vehicule pentru persoane invalide, scaune cu rotile şi dispozitive conexe
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si specifiatii
26.04.24 10:33
duae (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
26.04.24 10:33
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare
26.04.24 10:33
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
26.04.24 10:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Natusana SRL

Preţul ofertei: 8 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Triumf-Motiv SRL

Preţul ofertei: 11 800 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Tetis International Co. SRL

Preţul ofertei: 11 900 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 18 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări