1
Perioada de actualizare
de la 29.04.2024 10:48
până la 10.05.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2024 11:00
până la 20.05.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 385 966,66 MDL
Perioada clarificărilor: 29 apr 2024, 10:48 - 10 mai 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2024, 11:00 - 20 mai 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea securității spațiilor publice , dezvoltarea urbanistică , îmbunătățirea accesului pietonal a locuitorilor or.Rezina, satelor Ciorna, Stohnaia, inclusiv: str.Lomonosov (I terasă) , str.Păcii ( terasa a II) str.27 August- (terasa a III), asigurarea accesului pietonal al turiștilor , locuitorilor or.Rîbnița, cu toate trei terase a or.Rezina.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37378883842
Datele achizitiei
Data publicării
24 apr 2024, 14:12
Data ultimilor modificări
2 mai 2024, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
4 385 966,66 MDL
Achizitii.md ID
21220564
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
22 mai 2024 10:47 - 30 dec 2027 10:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea spațiului public – renovarea scării cu 424 trepte din or. Rezina CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
7.2. duae rezina.signed.pdf 7.2. duae rezina.signed.pdf
Documentele la ofertă
- FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
29.04.24 10:48
7.1. anunt de participare.signed.pdf 7.1. anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Anunț de participare
29.04.24 10:48
7.4. caiet de sarcini. f1.signed.pdf 7.4. caiet de sarcini. f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Caietul de sarcini. Formularul nr.1
29.04.24 10:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SERALCON

Preţul ofertei: 3 318 591,57 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ATAR INTER

Preţul ofertei: 3 343 073,51 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL "Amon-Trade"

Preţul ofertei: 3 688 486,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 4 111 987,11 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări