1
Perioada de actualizare
de la 23.04.2024 13:45
până la 03.05.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.05.2024 09:00
până la 14.05.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 834 400 MDL
Perioada clarificărilor: 23 apr 2024, 13:45 - 3 mai 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2024, 9:00 - 14 mai 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Pîrvu
Telefonul de contact
022227590
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2024, 13:22
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
834 400 MDL
Achizitii.md ID
21220029
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucureşti nr. 35
Durata contractului
20 mai 2024 13:37 - 31 dec 2024 13:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 3. Servicii de alimentație cu prânzuri pentru 200 de persoane social vulnerabile aflate în evidenta DAS Ciocana CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 29800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_2024.doc
Documentele la ofertă
-
23.04.24 13:45
formulare.docx
Documentele la ofertă
-
23.04.24 13:45
meniu-model.semnat.pdf meniu-model.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.04.24 13:45
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 834 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta operatorului economic corespunde cerințelor din documentația de atribuire.
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări