Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
650 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 apr 2024, 14:30 - 29 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 apr 2024, 10:00 - 7 mai 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Corpuri de iluminat pentru piste aeroportuare și piese de schimb, lumini laterale
Informația despre anulare
Motivul anulării
Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Data anulării
28 mai 2024, 11:55
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2024, 14:30
Data ultimilor modificări
28 mai 2024, 11:55
Achizitii.md ID
21219879
MTender ID
CPV
34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Corpuri de iluminat pentru piste aeroportuare și piese de schimb, lumini laterale.
Buget: 650000.0 MDL
Anulată
Data:
26 apr 2024, 11:23
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, ați putea sa explicați necesitatea lansării licitației in condițiile in care se solicita un produs a unui producător concret https://www.tkh-airportsolutions.com altele ne fiind analizate (vezi licitația anterioară anulată) unde furnizorul mai si menționează ca:
Unfortunately, we are not able to quote to you for this project since we only work with selected partners in this case.
Mă întreb daca exista element de concurenta/licitație (licitația nu va fi folosită) in aceasta achiziție. Respectiv suma cheltuita pentru aceasta achiziție, in acest caz, reprezintă un cost cunoscut cu un profit cunoscut pentru un agent economic cunoscut. Nu este oare o încălcare a procedurilor de achiziție?
Răspuns (26 apr 2024, 14:34):
Bună ziua. Lansărea licitației este necesară pentru buna deșfășurare a activității Întreprinderii, iar bunurile solicitate sunt ca piese de schimb și de înlocuire și nu sunt compatibile cu alt producător, din punct de vedere tehnic existent. Nu considerăm o încalcare a procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK