Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21219761
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
30 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 apr 2024, 10:17 - 24 apr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
24 apr 2024, 12:00 - 7 mai 2024, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Bunurile urmează să fie livrate și instalate în termen de 30 de zile de la data comenzii, din contul Furnizorului (DDP, INCOTERMS 2013), iar cheltuielile vor fi incluse în oferta de preț. Plata se va efectua pentru fiecare comandă, prin transfer în contul de decontare al Furnizorului în termen de 30 de zile de la data recepționării facturii fiscale, conform comenzii.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Articolul 71 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice lit. g)
Data anulării
6 iun 2024, 14:56
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2024, 10:17
Data ultimilor modificări
6 iun 2024, 14:57
Achizitii.md ID
21219761
MTender ID
CPV
31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Aparat electronic de înregistrare a timpului și de marcare a datelor - repetat
Buget: 30000.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK