1
Perioada de actualizare
de la 23.04.2024 07:25
până la 26.04.2024 07:35
2
Propunerea ofertelor
de la 26.04.2024 07:35
până la 29.04.2024 07:35
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 14 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 apr 2024, 7:25 - 26 apr 2024, 7:35
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2024, 7:35 - 29 apr 2024, 7:35

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziția rechizitelor de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2024, 7:25
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 12:02
Achizitii.md ID
21219694
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexa 1.pdf anexa 1.pdf
Documentele la ofertă
- Anexa 1
23.04.24 07:25
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
23.04.24 07:25
Achiziția rechizitelor de birou
Data:
23 apr 2024, 12:02
Subiectul întrebării:
Termen de livarare
Întrebare:
Buna ziua , Produsele se vor solicita pe parcursul anului 2024 in citeva transe, sau la solicitare, sau tot odata?
Răspuns (25 apr 2024, 07:35):
Buna ziua, toate produsele sunt solicitate de a fi livrate pe parcursul lunii mai.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.