1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2024 13:45
până la 30.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.04.2024 10:00
până la 14.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 989 995,66 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2024, 13:45 - 30 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 apr 2024, 10:00 - 14 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. Alecu Russo 11, pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2024, 13:37
Data ultimilor modificări
22 apr 2024, 16:28
Valoarea estimată (fără TVA)
1 989 995,66 MDL
Achizitii.md ID
21218266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
1 iun 2024 13:42 - 31 dec 2024 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
achiziționarea ”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. Alecu Russo 11, pentru anul 2024 (conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 1 287 768,90 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.V.CONST-SERVICE

Preţul ofertei: 1 473 592,92 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări