1
Perioada de actualizare
de la 18.04.2024 16:39
până la 27.04.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.04.2024 17:00
până la 24.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 11 811 100 MDL
Perioada clarificărilor: 18 apr 2024, 16:39 - 27 apr 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 apr 2024, 17:00 - 24 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă):
b) Sezonul estival: începând cu 01.06.24 pînă la 30.08.24 (nu mai mult de 7 schimburi în total);
c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant.
d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este nu va depăşi costul stabilit prin HG aprobată anual;
e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638/2016, cu modificări ulterioare.Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334/2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților;
g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: cel puţin 4 activităţi.
h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală;
i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune;
j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune;
k) Să prezinte după fiecare schimb Actul de recepționare a serviciilor pentru perioada raportată, contrasemnată de către Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova;
l) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor;
m) Modelul biletului va fi prezentat în mod obligatoriu în documentaţia oferită de participanţi, conform modelului aprobat de CNAS.
n) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
o) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii;
p) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Medicului șef sanitar de stat al RM nr.22 din 29.12.2005 - art.6.3 ( MO 2006 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.);
q) Dușul va fi separat pentru fete și băieți;
r) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Medicului șef sanitar de stat al RM nr.22/2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat "Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor", ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 - 200 m2 pentru un elev, 1/2 din această suprafaţă trebuie să fie înverzită).Nu se admite folosirea terenurilor sportive, grupului sanitar, bazinului de diferiți agenți economici în baza contractului de arendă pe un termen mai scurt de 12 luni.
s) Utilajul ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat;
t) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile.
u) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică.
v) Se descalifică oferta în următoarele cazuri:
- neexecutarii prescripțiilor sanitare emise de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale;
- neprezentarea Actului de inspectare privind starea de apărare împotriva incendiilor la obiectiv din anul curent confirmate de Inspectoratul Național pentru Supraveghere Tehnică sau alte documente analogice eliberate de organele abilitate din ţara de origine a participantului.
- neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale;
- propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
- propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii.
- propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse
- neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract
- nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 /2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
11 811 100 MDL
Achizitii.md ID
21217516
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 iun 2024 03:00 - 30 aug 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciile de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în perioada de vară anul 2024 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 3380.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ANUNȚ DE PARTICIPARE Copii 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
18.04.24 16:39
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
18.04.24 16:39
DUAE Copii 2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
18.04.24 16:39
DUAE Copii 2024
Specificaţie tehnică
DUAE în word
18.04.24 16:39
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în word
18.04.24 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 945 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Zimbet

Preţul ofertei: 1 500 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizare următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

AO "Generația Nouă"

Preţul ofertei: 1 890 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

I.M.COCT-Prietenia

Preţul ofertei: 2 040 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

AO CONCEB

Preţul ofertei: 3 456 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Pentru vizualizarea următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Casele de Odihna si Recuperare "Perlele Nistrului" SRL

Preţul ofertei: 9 800 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: pentru posibilitatea de vizualizare a documentelor atașate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
7
Denumirea participantului:

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Preţul ofertei: 10 492 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: întru vizualizare ofertelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări