Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21216826
1
Perioada de actualizare
de la
18.04.2024 11:28
până la 02.05.2024 12:00
până la 02.05.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.05.2024 12:00
până la 14.05.2024 18:00
până la 14.05.2024 18:00
3
Licitaţie
de la
15.05.2024 15:00
până la 15.05.2024 15:32
până la 15.05.2024 15:32
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
850 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 apr 2024, 11:28 - 2 mai 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mai 2024, 12:00 - 14 mai 2024, 18:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Mobilier pentru dotarea Centrelor de Intervenție Timpurie și a Cabinetelor de dezvoltare a copilului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Banulescu Bodoni 14/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 apr 2024, 11:28
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 13:55
Achizitii.md ID
21216826
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
18 apr 2024, 13:55
Subiectul întrebării:
loturi
Întrebare:
Buna ziua. Divizati loturi cu mobilier din PAL si scaune in diferite loturi. Nu toti producatori din pal sunt exportatori de scaune
Răspuns (18 apr 2024, 14:49):
În scopul optimizării cheltuielilor de transport, preferăm ca scaunele să fie livrate la destinație cu același transport odată cu mobilierul de bază. Soluția este să fie procurate scaunele ce corespund specificațiilor și să fie livrate odată cu mobilierul PAL.
Data:
18 apr 2024, 20:10
Subiectul întrebării:
loturi
Întrebare:
de unde ati luat dvs ca loturile economisesc pret la transportare? Un sinfgur lot nu face decat sa scada concurenta si implicit sa creasca pretul... Si dvs stiti foarte bine asta...
Răspuns (24 apr 2024, 11:47):
Pentru a optimiza timpul și cheltuielile organizației noastre, am optat pentru organizarea unui singur lot pentru întreaga gamă de mobilier solicitat.
Vă așteptăm să participați la licitație!
Data:
19 apr 2024, 15:30
Subiectul întrebării:
buna ziua!!!
Întrebare:
Trebuie sa ne bucuram ca organizatii internationale publica licitatii pe platforme care are acces orice companie,da nu cum fac achizitii gen ministerul sanatatii si alte institutii de stat care primesc finantari din extern prin diferite proiecte si care nu le publica nici pe platforma nici in alta parte,se fac licitatii fara publicare pe ascuns de sute de milioane de lei in diferete sfere si castiga aceea care trebuie.
Răspuns (24 apr 2024, 11:52):
Bună ziua. Considerăm că efectuarea procedurilor de achiziție pe platfoma online www.achizitii.md ne oferă și nouă în calitate de cumpărători și dvs în calitate de operatori economici - furnizori de bunuri/servicii/lucrări posibilitatea de participare la o procedură transparentă, publică și corectă.
Data:
22 apr 2024, 15:48
Subiectul întrebării:
Specificatia tehnică
Întrebare:
Buna ziua. Spuneti va rog, din care material este confectionat mobilierul, in ce culoare, ce mecanisme solicitati ca sa fie utilizate pentru tumbe si dulapuri.
De asemenea doresc sa concretizez la fig.5 (Casuta) Canapeaua (scaunul), ce dimensiuni are? din ce este confecționat?
Răspuns (24 apr 2024, 11:44):
Bună ziua. Scaunul din căsuță este preferabil să fie confecționat din piele artificială ca să fie ușor de îngrijit. Toate detaliile referitor la material și mărimea scaunului este indicat în proiectul de mobilier la poziția 53,54.
De asemenea concretizăm că am specificat și în anunțul de participare că Mobilierul va fi confecționat din materie primă PAL laminat, calitate superioară KRONO sau echivalent.
Toate mărimile mobilierului, culorile solicitate sunt indicate în proiect.
Dacă mai aveți careva întrebări, vă rugăm să le adresați mai jos.
Data:
25 apr 2024, 13:16
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua
Este necesara garantia pentru oferta?
Răspuns (25 apr 2024, 14:23):
Buna ziua. Garantia pentru oferta propriu zisă nu o solicităm pentru această licitație.
Data:
25 apr 2024, 13:27
Subiectul întrebării:
Garantie pentru mobilier
Întrebare:
Buna ziua
In anuntul de participare p9.2 oferta ati indicat ca in oferta trebuie sa indicam un termen de garantie pentru mobilier. Care este termenul (perioada) de garantie pentru bunuri solicitata?
Răspuns (25 apr 2024, 14:48):
Bună ziua. Perioada de garanție o stabiliți desinestătător în calitate de ofertant reieșind din încrederea pe care o aveți în calitatea bunurilor. Perioada de garanție oferită e unul din criteriile de evaluare a ofertelor pentru această licitație - cu cît mai mare, cu atît oferta va fi mai apreciată.
Data:
26 apr 2024, 09:35
Subiectul întrebării:
specificatii tehnice
Întrebare:
Buna ziua! Vă rugăm să ne spuneți, care este înălțimea la canapeaua din piele artificială? Mulțumim
Răspuns (26 apr 2024, 11:30):
Bună ziua. Înălțimea pentru bancheta canapelei din piele artificială este prevăzută de 45cm (maxim 50cm) cu înalțimea piciorușelor de 10cm (inclusă).
Înălțimea spetezei canapelei este aproximativ 50 cm.
Data:
26 apr 2024, 18:54
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare p.18
Întrebare:
Anuntul de participare p.18 Atribuirea Contractului de achiziție a mobilierului se face în baza criteriilor care definesc „oferta cea mai avantajoasă economic din punct de vedere preț/calitate”. Care indicatori se includ in calitate? Indicati formula de calcul pentru raportul pret/calitate?
Răspuns (2 mai 2024, 11:43):
Buna ziua. Criteriile de evaluare a ofertelor pentru licitația dată sint:
Pretul - 65%
Perioada de garantie - 20 %
Experiența anterioară - 10%
Perioada de execuție - 5%.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK