1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2024 13:20
până la 29.04.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2024 14:00
până la 08.05.2024 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 248 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2024, 13:20 - 29 apr 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2024, 14:00 - 8 mai 2024, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


Vopsea roşie
kg 267,0

Vopsea neagră
kg 48,0

Vopsea galbenă
kg 390,0

Vopsea albă
kg 1421,0

Vopsea verde
kg 504,0

Vopsea cafenie
kg 778,0

Vopsea albastră

kg 516,0
Vopsea sură kg 324,0
Vopsea ciocolată kg 42,0
Vopsea mov kg
110,0
Vopsea ornj kg 27,0
Vopsea turcoz kg 15,0
Diluant buc. 513,0
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Votcariov
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2024, 13:09
Data ultimilor modificări
18 apr 2024, 10:12
Valoarea estimată (fără TVA)
248 000 MDL
Achizitii.md ID
21215948
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
20 mai 2024 13:14 - 30 dec 2024 13:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate şi articole conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
lista institutiilor.xlsx
Clarificări pentru participanți
Lista instituțiilor
17.04.24 13:20
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.04.24 13:20
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
17.04.24 13:20
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.04.24 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 256 534,65 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MANTICORA

Preţul ofertei: 321 885 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1
Data:
25 apr 2024, 11:37
Subiectul întrebării:
grafic de livrare
Întrebare:
Stimate Domn/ Doamnă, Conform prevederilor din Anexa 24, Secțiunea 2.1, se menționează că "Livrarea/Prestarea Bunurilor/Serviciilor se efectuează de către Furnizor/Prestator în termenele prevăzute de graficul de livrare/prestare." În acest context, vă rugăm respectuos să ne furnizați graficul de livrare specific pentru acest contract, astfel încât să putem asigura disponibilitatea produselor necesare în stoc și să îndeplinim contractul conform prevederilor stabilite, fără întârzieri sau neclarități.
Răspuns (25 apr 2024, 13:50):
Livrarea și descărcarea bunurilor se face din contul agentului economic câstigator timp de 15 zile de la înregistrarea contractului la sediul instituțiilor de învățămînt din subordinea DETS Buiucani, conform listei prezentate de secția materiale
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări