1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2024 08:47
până la 22.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2024 10:00
până la 25.04.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 26.04.2024 10:51
până la 26.04.2024 11:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 500 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2024, 8:47 - 22 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2024, 10:00 - 25 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: 26 apr 2024, 10:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brânză cu cheag tare calitate superioară, cu grăsimi animaliere 72%, obținut din lapte de vaci, coaja curată, netedă, fără deteriorări, acoperită cu compoziție de parafină polimerică sau mixtă sau acoperită cu folie din material polimeric, slab acidulate, fără gust și miros străin. Să fie ambalate, etichetate și marcate, ce corespunde standardelor de referință. HG RM nr. 158 din 07.03.2019. SM 218-2001.Livrarea o dată la 2 zile pînă la ora 08-00.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Magu Ludmila
Telefonul de contact
024672404
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2024, 7:55
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
5 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
55 MDL
Achizitii.md ID
21215426
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Durata contractului
1 mai 2024 03:00 - 31 aug 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânză cu cheag tare CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 60.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse.semnat.pdf duae produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47
anunț de participare produse alimentare.semnat.pdf anunț de participare produse alimentare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47
documentație standart produse.semnat.pdf documentație standart produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INLAC

Preţul ofertei: 5 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Lapmol

Preţul ofertei: 5 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări