1
Perioada de actualizare
de la 17.04.2024 08:47
până la 22.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2024 10:00
până la 25.04.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 26.04.2024 10:32
până la 26.04.2024 10:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 200 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2024, 8:47 - 22 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2024, 10:00 - 25 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: 26 apr 2024, 10:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brânză proaspătă, cu procentul de grăsimi animaliere – 5% obținută din lapte de vaci, slab acidulat, fără gust și miros străin, ambalat în pachet de polietilenă 0,5-1 kg, ce corespunde standardelor de referință HG RM nr. 158 din07.03.2019, GOST 52096.
Livrarea o dată la 2 zile pînă la ora 08-00.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Magu Ludmila
Telefonul de contact
024672404
Datele achizitiei
Data publicării
17 apr 2024, 7:55
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
12 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
122 MDL
Achizitii.md ID
21215426
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Durata contractului
1 mai 2024 03:00 - 31 aug 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânză de vaci 5% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 290.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae produse.semnat.pdf duae produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47
anunț de participare produse alimentare.semnat.pdf anunț de participare produse alimentare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47
documentație standart produse.semnat.pdf documentație standart produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.05.2024 – 31.08.2024
17.04.24 08:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INLAC

Preţul ofertei: 12 029,20 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Lapmol

Preţul ofertei: 12 937,22 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări