1
Perioada de actualizare
de la 16.04.2024 22:17
până la 19.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2024 10:00
până la 24.04.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 apr 2024, 22:17 - 19 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2024, 10:00 - 24 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Registru de evidență a materialelor recepționate pentru efectuarea expertizelor (intrare).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Maria Cebotari,2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Stratan
Telefonul de contact
079706850
Datele achizitiei
Data publicării
16 apr 2024, 22:14
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 20:05
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21215395
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Maria Cebotari,2
Durata contractului
2 mai 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Registru de evidență a materialelor recepționate pentru efectuarea expertizelor (intrare). CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Registru de evidență a materialelor (ieșire). CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Registru de evidentă a rapoartelor de expertiză judiciară/extrajudiciară. CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARTISORO

Preţul ofertei: 11 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Printcomp SRL

Preţul ofertei: 12 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

“Tipografia Nr.1”

Preţul ofertei: 14 328 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări