1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 614 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5315, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Stefan cel Mare
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Valachi
Telefonul de contact
078446326
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 apr 2024, 11:36
Valoarea estimată (fără TVA)
614 MDL
Achizitii.md ID
21211905
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5315, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, Stefan cel Mare
Durata contractului
18 ian 2024 10:34 - 31 ian 2024 10:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202404151136_EAL000992859.pdf
Documentele la ofertă
-
15.04.24 11:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Adrilion-Prim SRL

Preţul ofertei: 614 MDL
Statut: Învingător
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări