Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21211424
1
Perioada de actualizare
de la
15.04.2024 10:16
până la 22.04.2024 09:00
până la 22.04.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
22.04.2024 09:00
până la 29.04.2024 09:00
până la 29.04.2024 09:00
3
Licitaţie
30.04.2024 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
130 800 MDL
Perioada clarificărilor:
15 apr 2024, 10:16 - 22 apr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 apr 2024, 9:00 - 29 apr 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de mentenanță a dispozitivelor medicale pentru anul 2024 (Repetat) conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2024, 10:16
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 12:03
Achizitii.md ID
21211424
MTender ID
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Lotul 2 Servicii de mentenanță a ventilatoarelor pulmonare
Buget: 52500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Activ
Lotul nr. 4 - Lotul 4 Servicii de mentenanță a utilajului de laborator
Buget: 33300.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
15.04.24 10:16
documentaia standard servicii de mentenan[.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
15.04.24 10:16
Data:
17 apr 2024, 12:03
Subiectul întrebării:
Grafic de efectuare serviciilor
Întrebare:
Bună ziua, cum trebuie sa prezentam garficul? La caietul de sarcina ii scris ca deservire o sa fie efectuată trimestrial sau la necesitate, o sa fiu solicitat Dvs, corect? Mulțumesc anticipat!
Răspuns (17 apr 2024, 13:18):
Graficul de efectuarea serviciilor trebuie sa fie incarcat de către DVS împreună cu tot pachetul de documente solicitate în anunțul de participare
Data:
17 apr 2024, 13:34
Subiectul întrebării:
Punctul 8 și 9 din acte necesare
Întrebare:
Bună ziua, punctul 8 și 9 sunt tot aceași. Rugăm modificare anunțului de participare.Mulțumesc anticipat!
Răspuns (17 apr 2024, 14:54):
Pentru punctul 8 se solicita diplomă de licentă cu titlu de -Inginer licențiat
iar la punctul 9- certificat de instruire de la producător pentru inginerul angajat sa efectuieze lucrările pentru modelul solicitat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK