1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 371 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

-
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3036, MOLDOVA, Soroca, s.Schineni, Renașterii 59
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Rotari
Telefonul de contact
069934016
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 apr 2024, 20:53
Valoarea estimată (fără TVA)
4 371 MDL
Achizitii.md ID
21210991
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3036, MOLDOVA, Soroca, s.Schineni, Renașterii 59
Durata contractului
6 mart 2024 19:51 - 7 apr 2024 20:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
rechizite de birou diferite CPV: 22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Cantitatea: 450.0
Unități de măsură: Bucata

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL OLCARO GRUP

Preţul ofertei: 4 371 MDL
Statut: Învingător
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări