1
Perioada de actualizare
de la 10.04.2024 17:00
până la 18.04.2024 14:29
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2024 14:29
până la 21.04.2024 14:29
3
Licitaţie
de la 22.04.2024 15:00
până la 22.04.2024 15:36
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 680 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 apr 2024, 17:00 - 18 apr 2024, 14:29
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2024, 14:29 - 21 apr 2024, 14:29

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziţionarea de tomberoane (Pubelă pentru deșeuri) pentru primăria c. Racovăț, r-nul Soroca

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3031, MOLDOVA, Soroca, s.Racovăţ, raionul Soroca satul Racovat
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Fedco
Telefonul de contact
69174626
Datele achizitiei
Data publicării
10 apr 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
16 apr 2024, 14:29
Achizitii.md ID
21206055
CPV
44600000-6 - Cisterne, rezervoare şi containere; radiatoare şi boilere pentru încălzire centrală
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae 2024.doc
Documentele la ofertă
-duae 2024.doc
10.04.24 17:00
scan_20240410_102402.pdf scan_20240410_102402.pdf
Documentele la ofertă
scan_20240410_102402.pdf
11.04.24 13:47
caiet de sarcini tomberoane racovat 2024.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini tomberoane racovat 2024.docx
16.04.24 14:29
ds_bunuri cop tomberoane 2024.docx
Documentele la ofertă
ds_bunuri cop tomberoane 2024.docx
16.04.24 14:29
anunt de participare lp racovat tomberoane 2024.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare lp racovat tomberoane 2024.docx
16.04.24 14:29
achiziţionarea de tomberoane (Pubelă pentru deșeuri) pentru primăria c. Racovăț, r-nul Soroca
Data:
10 apr 2024, 20:11
Subiectul întrebării:
garanția pentru oferta
Întrebare:
va rugam frumos sa indicați inclusiv datele bancare pentru a transfera garanția, fiindcă o scrisoare de la banca implica comision lipsit de sens de a achita suplimentar, mulțumim mult
Răspuns (11 apr 2024, 13:46):
Conform pct 17 Garanția bancară pentru ofertă 1% din valoarea ofertei, conform Anexei nr 9 din documentația standart, eliberată de o bancă din RMoldova
achiziţionarea de tomberoane (Pubelă pentru deșeuri) pentru primăria c. Racovăț, r-nul Soroca
Data:
11 apr 2024, 09:49
Subiectul întrebării:
Conditii si cerinte inacceptabile.
Întrebare:
Stimata instituție, 1) model fix ca pe poza atașata are numai EXIMOTOR. Daca Dvs aveti curajul si necesitatea de a procura fix asa tomberon atunci va puteți adresa direct la ei. Dar in cazul in care legea nu va permite sa achiziționați direct fara licitație, atunci va rugam ca descrierea sa fie conform legii nu prin poze de la oarecare operator si pe urma faceți evaluarea dupa poza. La oricare operator economic o sa fie careva devieri de la poza atașata. 2) Descărcarea la Dvs nu e obligația operatorului economic, haideți sa fim oameni, OE încarcă la el si livrează cu transportul lui, dar descărcarea e a Dvs. 3) 5 ani garanție o sa va promită numai cel care promite pe hârtie, când o sa ajungeți sa schimbați tomberoanele o sa primiți refuz caci fabrica nu da asa garanție, nici o fabrica. OE care răspunde de garanție si tomberoanele sale nu da garanție mai mult de 24 luni conform garanției din fabrica caci la final OE tot la fabrica se va adresa. 4) Certificate. Descrierea din solicitarea lor face aluzie ca oricare hârtie care o sa fie atașata o sa fie primita de DVS ca dovada a calității excepționale a tomberonului cu 20 ani garanție. Tomberonul conform descrierii DVS se fabrica dupa standardul EN 840 si dupa el se face si încercările. Celelalte documente atașate care le solicitați - sunt maculatura. Conformitatea sau cu alte cuvinte cerințele calității dupa standard se dovedește prin Certificat de Conformitate si mai mult prin nimic. ISO nu este standard de fabricare. Va rugam sa aduceți documentația la nivelul solicitat de lege fara a face aluzie la un produs fix, direct sau indirect prin poze schițe si ale modalități de manipulare, si va rugam sa revizuiți si celelalte puncte indicate mai sus. Va mai rugam sa micșorați cantitatea documentelor solicitate. O parte din ele se înlocuiesc prin DUAE, alta parte prin garanție bancara pentru oferta sau de buna execuție Care este scopul documentului principalele livrări, ca cel care a vândut pina acum sa mai vândă da cel care nu, sa nu poată sa dea oferta? La solicitarea autorității contactate, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe - citata din documentata de atribuire. Toate contractele operatorului economic îndeplinite sunt disponibile aici - https://tender.gov.md/ro/contracte-atribuite Spuneți va rog, Dvs singuri nu puteți verifica aceste date? Va rugam sa simplificați documentația si condițiile de participare, si sa o aduceți la cerințele legii pentru o concurenta normala si pentru a putea face o evaluare imparțiala. In caz contrar vom fi nevoiți sa contestam cerințele Dvs, caci ele au sa duca la o evaluare a ofertelor incorecta si la final tot la ANSC se va ajunge.
Răspuns (11 apr 2024, 13:42):
spre modificare
Data:
11 apr 2024, 11:19
Subiectul întrebării:
Greutatea tomberonului
Întrebare:
De ce anume 12,6 -13 kg? Da nu 15-20 kg ca sa fie de trainic si cu 20 ani garanție? Dar noi știm de ce, ca in certificatul de conformitate care il depune Eximotor, se indica greutatea tomberonului de minimum 12.6 kg, dar de sait ei indica 13. Chestia data la Dvs nu miroase frumos deloc, asa ca va rugam sa fiți putini cu obraz si sa nu organizați licitații trucare, si criteriul de evaluare cu poza si kg fixe. Dar Dvs cunoașteți ca in Europa spre exemplu ESE Germania (www.ese.com) produce tomberoane de 240 litri cu greutatea de 11 kg?
Răspuns (11 apr 2024, 13:44):
spre verificare
Data:
11 apr 2024, 14:26
Subiectul întrebării:
Garantie bancara
Întrebare:
Prima solicitare a fost sa indicați datele bancare ale Dvs ca ofertanții sa aibă posibilitatea sa va transfere suma garantiei pe contul Primăriei ca garanție pentru oferta sau de buna execuție. Anul acesta băncile au devenit cam hapsâne si solicita 1000 lei pentru hârtia lor si încă % deasupra. Si aceste sume devin o problema caci nu sunt mici. Rugămintea a fost de a accepta garanție ca transfer pe cont.
Răspuns (11 apr 2024, 14:45):
In anunt este pct.17 inclusiv este indicata conditia de prezentare a garantiei pentru oferta, acest document este obligator la prezenta procedura de achizitie. Legea 131 stipuleaza preguma ca garantia bancara se solicita Anexa 9 sau transfer bancar. La aceasta procedura autoritatea contractanta a indicat clar Anexa 9 conform formularului din d/s
Data:
11 apr 2024, 14:56
Subiectul întrebării:
Anexa 9
Întrebare:
Dar Dvs in documentele anexate aici puteți sa găsiți Anexa 9? Eu am cautat si foarte atent si am gasit asa punct in loc de anexa Anexa 9 si am au impresia ca Dvs ati anexat anuntul de la o licitatie anterioara cu lucrari... ca altfel cum se poate gasi asa ceva 18. Termenul de garanție a lucrărilor: Pe o perioadă de 60 luni
Răspuns (15 apr 2024, 15:43):
spre modificare
Data:
11 apr 2024, 16:47
Subiectul întrebării:
Legea 131 stipuleaza preguma ca garantia bancara se solicita Anexa 9 sau transfer bancar
Întrebare:
Daca legea permite transfer bancar in ce consta problema sa acceptați ca transfer? Ofertantul o sa anexeze confirmarea plații in loc de garanție bancara. Oricum documentele Dvs trebuie modificate ca conțin cerințe cere face referire la un model exact (ca pe poza) si la un operator economic mai sus sa scris la cine se refera. Deci parametri fix indicați si anume greutatea, si mărimile 74x58x107 face o referire exacta la ei si nu e corect si nici legea nu va permite, ca mai sunt ofertanți in afara de ei care tot au tomberoane si certificate si tot ce e necesar pentru o licitație transparenta.
Răspuns (15 apr 2024, 15:45):
conform cerintilor din anuntul de participare Anexa 9 conform parametrilor din caietulde sarcini, conform proiectului
Data:
12 apr 2024, 11:15
Subiectul întrebării:
Culori
Întrebare:
Va rugam sa specificati ce Cantitate de pubele pentru fiecare culoare. Ori toate pot fi de una din aceste 4 culori? Sau depinde ce stoc are Eximotor pentru fiecare culoare?
Răspuns (15 apr 2024, 15:46):
conform cerintelor din caietul de sarcini
achiziţionarea de tomberoane (Pubelă pentru deșeuri) pentru primăria c. Racovăț, r-nul Soroca
Data:
13 apr 2024, 12:06
Subiectul întrebării:
Garantia bancara
Întrebare:
Buna ziua, daca este posibil rechizitile APL RACOVAT, pentru a transfera garantia bancara. Deoarece banca are cheltuieli de comision si mai multe proceduri. O zi frumoasa.
Răspuns (15 apr 2024, 15:44):
conform cerintilor din anuntul de participare Anexa 9
Data:
15 apr 2024, 16:25
Subiectul întrebării:
Culori repetat
Întrebare:
Onorata AC. In caietul de sarcini aveti licitate 800 buc tomberoane. La specificatia tehnica scrieti - Culori: negru, verde, galben, albastru. Repetam intrebarea: 1 - oferim toate 800 de aceeasi culoare? 2 - oferim cate 200 de fiecare culorare,? 3 - oferim toate culorile si la livrare nu tineti cont de proportiile pe culori. Va rugam sa ne dati un raspuns calificat
Răspuns (16 apr 2024, 09:44):
conform caietului de sarcini. Pentru o parte din sat este deja procurate aceste tipuri de bunuri, si ramine la necesaitatea de culoare neagra ca tot satul sa fie la fel
Data:
15 apr 2024, 17:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Copy-Past de pe site-ul Eximotor. Chiar si gama de culori diponibile la Eximotor. La unii producatori este si maro (Sulo spre exemplu).
Răspuns (16 apr 2024, 09:45):
culoarea ramine conform proiectului si conform caietului de sarcini
Data:
16 apr 2024, 10:16
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice fixe
Întrebare:
Stimata instituție, a mai rămas o zi si începeți sa primiți oferte. Dar solicitările care a u fost mai sus nu au fost de dvs îndeplinite, ca ati scanat pagina si ati ascuns denumirea firmei, acesta nu e modificare. V-au scris mai sus referitor la specificația tehnica fixa, înălțime lungime si lățime, si greutate. Aceste solicitări fixe fac referire la un anumit ofertant, de aceia, sau Dvs modificați acești parametri sau maine o sa primiți scrisoare de la ANSC ca licitația se suspenda din cauza ca sa depus contestație in baza documentației. Daca doriți sa merge pe asa cale, o sa mergem ca nu avem încotro. Toate tomberoanele care dețin certificat de conformitate EN 840 sint aceleași, cu aceleași calități si încărcătura, chiar daca la unii parametri sunt oarecare devieri si sunt compatibile cu sistemele de descărcare. Pina a primi certificat de conformitate ele se încearcă se măsoară si multe alte verificări conform standardului EN 840. Tomberoane care nu sunt conform standardului nu primesc certificat. Asa ca la o licitație normala pentru tomberoane e destul sa fie indicat Volumul, Standardul de fabricație, Culoarea, Cantitatea si o Poza din Internet cu descrierea, tomberon ca model, se accepta devieri de la poza in cadrul standardului EN 840. Ceilalți parametri solicitați nu sunt decât informații care nu definesc calitatea, si mai mult ca atit fac o referire la oricare producător sau operator economic.
Răspuns (16 apr 2024, 13:33):
a/c v-a modifica
achiziţionarea de tomberoane (Pubelă pentru deșeuri) pentru primăria c. Racovăț, r-nul Soroca
Data:
16 apr 2024, 16:13
Subiectul întrebării:
Buna ziua Garantia Bancara
Întrebare:
Buna ziua indicati va rog ibanul sau contul de decontare si banca unde va deserviti
Răspuns (17 apr 2024, 08:50):
Conform actelor modificate din 16.04.2024 nu este nevoie de garantie bancara
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.