Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21203177
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 101 682 MDL
Perioada clarificărilor:
9 apr 2024, 10:59 - 23 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 apr 2024, 10:00 - 30 apr 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Temei de proiectare
Informația despre anulare
Motivul anulării
Operatorul economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. care a propus prețul de 1 364 214,00, nu poate fi acceptată deoarece oferta depășeste cu 23,83 % valoare estimată a procedurii de ahiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice.
Din aceste considerente oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” căt și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Din aceste considerente oferta operatorului economic F.Ș.P. “Universinj” S.R.L. se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, “Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante”,, grupul de lucru în temeiul art. 15 alin. 2 (a) “Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” căt și art. 71 alin.1 lit (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
“Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate.
Data anulării
17 iun 2024, 11:58
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2024, 10:59
Data ultimilor modificări
17 iun 2024, 11:59
Achizitii.md ID
21203177
MTender ID
CPV
71320000-7 - Servicii de concepţie tehnică
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK