1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2024 18:34
până la 18.04.2024 22:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2024 22:30
până la 24.04.2024 22:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 690 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2024, 18:34 - 18 apr 2024, 22:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2024, 22:30 - 24 apr 2024, 22:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Grigoras
Telefonul de contact
022 27 00 94
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2024, 18:34
Data ultimilor modificări
9 apr 2024, 18:23
Achizitii.md ID
21202655
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.semnat (2).pdf duae_ro.semnat (2).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
8.04.24 18:34
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
CAIET SARCINI WORD
9.04.24 18:23
Echipament și accesorii pentru computer
Data:
9 apr 2024, 12:38
Subiectul întrebării:
word
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (9 apr 2024, 15:36):
Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică. Se acceptă așa?
Data:
11 apr 2024, 14:00
Subiectul întrebării:
3 LOTURI?
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta, dvstra ati indicat in descriere ca licitatia e divizata in 3 loturi iar de facto, in sistemul mtender e doar un singur lot. Cum sa intelegem?
Răspuns (11 apr 2024, 17:19):
In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3 Care este întrebarea?
Data:
11 apr 2024, 14:06
Subiectul întrebării:
Termen de livrare 15 zile
Întrebare:
Am constatat că termenul de livrare stabilit inițial de 15 zile nu este suficient pentru a furniza tehnica solicitată în conformitate cu standardele și cerințele specificate în caietul de sarcini. În vederea asigurării calității și conformității produselor, rugam respectuos prelungirea termenului de livrare la 30-40 de zile.
Răspuns (12 apr 2024, 17:13):
Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament
Data:
11 apr 2024, 15:05
Subiectul întrebării:
Existenta centrului specializat autorizat de deservire
Întrebare:
Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35 Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat. Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici. Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal. Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.
Răspuns (11 apr 2024, 17:31):
Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.