1
Perioada de actualizare
2
Propunerea ofertelor
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Contract
Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 61 191 MDL

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Закупка канцелярских товаров для подведомственных учреждений
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6113, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, s.Cazaclia, Lenin nr.99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
TATIANA BIICLI
Telefonul de contact
078297525
Datele achizitiei
Data publicării
4 apr 2024, 13:38
Data ultimilor modificări
4 apr 2024, 13:44
Achizitii.md ID
21199245
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Raportarea achizițiilor
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202404041339_SRL Biro Solutions (канц.товары).docx
Model de сontract
Закупка канцелярских товаров для подведомственных учреждений
4.04.24 13:44
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.