1
Perioada de actualizare
de la 03.04.2024 18:44
până la 08.04.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2024 17:00
până la 11.04.2024 17:00
3
Licitaţie
12.04.2024 15:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 395 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 apr 2024, 18:44 - 8 apr 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2024, 17:00 - 11 apr 2024, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile poligrafice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Garstea
Telefonul de contact
079571835
Datele achizitiei
Data publicării
3 apr 2024, 18:44
Data ultimilor modificări
8 apr 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21198656
CPV
22500000-5 - Plăci sau cilindri tipografici, alte echipamente de tipografie
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1
Buget: 337750.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2
Buget: 57250.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Lotul nr. 1
Data:
8 apr 2024, 09:51
Subiectul întrebării:
Licitație electronică pentru lotul 1.
Întrebare:
Licitație electronică pentru lotul 1. Vă rugăm să verificați necesitatea unei proceduri de licitație electronică pentru lotul 1. Lotul 1 conține consumabile pentru trei tipuri diferite de echipamente pentru tipar: Poz. 2-4 - duplicator digital bazat pe serigrafie; Poz. 9-14 - masina offset industriala; Poz. 15-18 - imprimanta laser digitala de inalta performanta. Echipamentul necesită materiale originale. Prin urmare, producătorii lucrează cu distribuitorii locali ai produsului lor după marcă. Astfel, lotul 1 ar să conțină trei propuneri din partea reprezentanților producătorilor pe tip de echipament. O licitație electronică nu are sens. Deoarece suma fiecărei oferte va conține costul segmentului său de produse și va fie mai scăzut de valoarea declarată a lotului. Produse al tipurilor diferite vor concura. Nu veți obține rezultatul corect. Vă rugăm să luați în considerare două opțiuni pentru a aduce modificări termenilor procedurii de achiziție: 1) anularea licitației electronice; 2) modificați numărul și structura loturilor: Poz. 1-5 să mutați la lotul 2, deoarece Lotul 2 conține consumabile de același tip. Și conform experienței anilor trecuți, aceste bunuri au venit de la un singur furnizor. Poz. 15-18 - să alocati ca lot separat. Este mai ușor, desigur, să anulați licitația electronică.
Răspuns (8 apr 2024, 16:50):
Stimate Operator Economic, vă informăm că atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de preţuri este precedată obligatoriu de licitația electronică. Vă rugăm să vă conformați cerințelor Autorității Contractante.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.