1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2024 16:50
până la 10.04.2024 14:01
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2024 14:01
până la 21.04.2024 14:01
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 243 380 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2024, 16:50 - 10 apr 2024, 14:01
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2024, 14:01 - 21 apr 2024, 14:01
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Accesorii de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cocieru Nadejda
Telefonul de contact
069968193
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2024, 16:36
Data ultimilor modificări
1 apr 2024, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
243 380 MDL
Achizitii.md ID
21195569
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Durata contractului
22 apr 2024 16:44 - 31 dec 2024 16:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Accesorii de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 31357.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.24 16:50
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.24 16:50
documentația standard bunuri și servicii.docx
Documentele la ofertă
-
29.03.24 16:50
duae .semnat.pdf duae .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
29.03.24 16:50
anexa 23 specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
-
1.04.24 09:39
anexa 22 specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
1.04.24 09:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 171 991,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În clasamentul depunerii ofertei pe loturi a clasat oferta prezentată pe 2 cu prețul cel mai mic, astfel compania Radop-Opt S.R.L. a fost desemnată câștigătoare pentru lotul 2, deoarece au fost întrunite toate condițiile și cerințele de calificare solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 182 382,90 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări