1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2024 09:59
până la 18.04.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2024 10:00
până la 03.05.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 682 500 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2024, 9:59 - 18 apr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2024, 10:00 - 3 mai 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul Vamal
Telefonul de contact
+37322574130
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 mart 2024, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
682 500 MDL
Achizitii.md ID
21194946
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
6 mai 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de mentenanță preventiva, corectiva si suport de la producător a sistemului de virtualizare VMware CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Specificaţie tehnică
-
29.03.24 09:59
Anunt de participare
Specificaţie tehnică
-
29.03.24 09:59
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
29.03.24 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 845 370 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări