Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
27.03.2024 23:59
până la 08.04.2024 12:00
până la 08.04.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.04.2024 12:00
până la 19.04.2024 12:00
până la 19.04.2024 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 246 120,14 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mart 2024, 23:59 - 8 apr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2024, 12:00 - 19 apr 2024, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația căminului instituției de învățământ
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2030, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 48
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2024, 23:59
Data ultimilor modificări
28 mart 2024, 20:41
Achizitii.md ID
21194073
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația căminului instituției de învățământ
Buget: 6246120.14 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
anunt de intentie.signed.pdf
anunt de intentie.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documente de atribuire
27.03.24 23:59
Data:
28 mart 2024, 20:41
Subiectul întrebării:
perioada execuției
Întrebare:
execuția lucrărilor în perioada 01 iunie 2024- 16 august 2024, onorate autoritate contractanta D-stra singuri cedeti in ce solicitati? Aste este o lucrare care are procese tehnologice, ceea ce e imposibil. Va dau o intrebare si daca imi raspundeti asa cum si solicitati atunci jos palaria. Dvstră cum credeti, volumul de ore si lectii care sunt preconizate conform procesului de invatamint pe 1 an, il puteti preda intr-o săptămina? Asa in cit sa reusiti sa predati totul, dar sa fie si calitativ si ieften!! Multumesc anticipat. Acest volum de lucru cu aceste procese, este de minim 4 luni. Va rugam consultativa cu un expert tehnic si indicati un termen real!!
Răspuns (1 apr 2024, 14:25):
În conformitate cu prevederile Anexei nr.10 al Ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din
07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor
publice de lucrări, Graficul de executare a lucrărilor este parte componentă pentru
realizarea acestei proceduri de achiziție inclusiv pentru gestionarea ulterioară și
monitorizarea lucrărilor.
Termenele de execuție a lucrărilor a fost stabilit în perioada vacanței de vară a elevilor.
În aceste condiții, conform specialiștilor de profil implicați în implementarea
proiectului, vă comunicăm că în cazul existenței unui management bun din partea
autorității contractante, perioada stabilită, este suficientă pentru realizarea spectrului
de lucrări solicitate.
Data:
29 mart 2024, 08:08
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Onorate autoritate contractanta! ce o sa mai nascociti? de ce la descriere ati indicat ca in certificatul ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzire, retele electrice fabricarea timplariei? ABSURD!!!!! deja managementul calitatii in domeniule constructii si reparatii, nu va satisface? AVIZUL in care sunt descrise toate aceste subdomenii, nu va ajunge? trebuie sa mai nascociti vreo metoda de limitare la participare. Tototdată vă reamentim ca Autoritatea Contractantă este obligată să întocmească documentația de atribuire in asa mod precum sa fie asigurata libera concurenta, dar nu sa restrictioneze participarea la procedură prin actiuni nejustificate! Solicitam respectuos excluderea din modul de preszentare a documentului de calificare descrierea nejustificata si anume ca in certificatele ISO sa fie indicat - lucrari de finisare,-instalatii de retele de apa si canalizare, incalzrie, retele electrice fabricarea timplariei. Multumesc Anticipat!
Răspuns (1 apr 2024, 15:35):
Implementarea de către ofertanți a sistemelor de management este solicitată în funcție de specificul lucrărilor ce urmează să fie executate. Această solicitare nu limitează accesul agenților economici la procedura pentru a îndeplini oricare dintre criteriile minime solicitate. Ofertanții pot apela la subcontractori, susținători sau pot crea consorții. Avizul pentru participare la licitații publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor nu este un document ce atestă implementarea unor sisteme de management.
Data:
29 mart 2024, 23:11
Subiectul întrebării:
lichiditatea generala
Întrebare:
Stimată autoritate Documentația standard aprobată prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69/2021 și publicată de dvs. pe platforma de achiziții la pct. 36 subpct. 2) prevede că: lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);, respectiv solicităm să modificați în minim 100%, care va aduce în albiia legalitățiii cerinței și a documentației de atribuire.
Răspuns (2 apr 2024, 16:18):
Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.
Data:
29 mart 2024, 23:13
Subiectul întrebării:
lichiditatea generala
Întrebare:
Vă rugăm să citiți decizia ANSC nr. Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 și să modificați documentația, or cu referire la acest subiect a fost indicat: În consecință, Agenția apreciază că cerința de calificare solicitată de autoritatea contractantă în documentația de atribuire „Lichiditate generală – cerință minimă ca valoarea indicatorului respectiv să fie peste 200%” contravine principiului proporționalității reglementat la art. 7 lit. i) din Legea nr. 131/2015, aceasta urmând a fi revizuită, prin stabilirea unui indicator minim care să reflecte capacitatea reală a ofertantului, la un moment dat, de a-și onora obligațiunile, în speță, achitarea datoriilor pe termen scurt prin valorificarea tuturor activelor curente ale firmei, și respectiv posibilitatea executării corespunzătoare a contractului de achiziții publice ce va fi atribuit în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, or stabilirea unui cuantum minim de 100% ar fi suficient pentru a demonstra capacitatea financiară a operatorului economic de a-și acoperi datoriile pe termen scurt.
Răspuns (2 apr 2024, 16:19):
Criteriul privind lichiditatea generală >=150%, solicitat conform pct.16, Anexa nr.2, se încadrează în cuantumul minim stabilit conform pct. 36, alin.(2) a documentației standard. În context, acest criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici rămîne obligatoriu.
Data:
1 apr 2024, 15:53
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ,v-a rog cietul de sarcini in Word
Răspuns (2 apr 2024, 16:20):
Caietul de sarcini în format word este disponibil în documentul ds_lucrări.docx, Anexa nr.23/
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK