Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21193180
1
Perioada de actualizare
de la
26.03.2024 18:11
până la 29.03.2024 13:30
până la 29.03.2024 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.03.2024 13:30
până la 03.04.2024 11:30
până la 03.04.2024 11:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
155 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 mart 2024, 18:11 - 29 mart 2024, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 mart 2024, 13:30 - 3 apr 2024, 11:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie anul 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2024, 18:11
Data ultimilor modificări
28 mart 2024, 17:24
Achizitii.md ID
21193180
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lotul 3 Foarfecă din oțel pu croitorie 26cm
Buget: 5000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Lotul 1 Hîrtie xerox
Data:
28 mart 2024, 17:24
Subiectul întrebării:
9. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită.
Întrebare:
Buna ziua , punctul 9 anuntului Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în deecurs de 10 zile pînă la 31.12.2024, la necesitate, DDP - Franco destinație vămuită.
10 zile de la solicitarea in parcursul anului 2024 (pina la 31.12.2024) ?
Răspuns (29 mart 2024, 09:21):
După solicitare, agentul economic livrează marfa în termen de 10 zile, contracul este valabil până la 31.12.2024. Livrarea poate avea lc ăn mai multe tranșe.
Lotul 2 Rechizite de birou
Data:
29 mart 2024, 10:29
Subiectul întrebării:
poz.27
Întrebare:
Buna ziua,poz.27 Registru A4 cu lineatură matematecă din carton rigid semilucios 70gr/1mp de cite foi solicitati?
Răspuns (29 mart 2024, 11:50):
192 pagini
Lotul 2 Rechizite de birou
Data:
29 mart 2024, 10:46
Subiectul întrebării:
poz.28
Întrebare:
poz28 Capsator metalic pentru capse mărimea 24/6 pentru cite foi aveti nevoie?
Răspuns (29 mart 2024, 11:56):
Pe capsator este indicat doar mărimea 24/6, nr. de foi nu este indicat (15-20)
Lotul 2 Rechizite de birou
Data:
29 mart 2024, 11:57
Subiectul întrebării:
poz.36-38
Întrebare:
poz.36-38 Binder clips 12 piese in set solicitati cite 24 bucati sau seturi?
Răspuns (29 mart 2024, 12:07):
24 de bucăti nu set
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK